تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 15:28
کد خبر : 5460

آواره‌ها و آوارِ فوتبال

آواره‌ها و آوارِ فوتبال

فوتبال که قرار بود ورزشی مفرح و شادی‌آور برای مردم باشد این روزها بیشتر به داغ دل ملت شبیه است.   اخیرا «وریا غفوری» کاپیتان جنجالی آبی پوشان پایتخت که عادت دارد درباره هرچیزی اظهارنظر کند؛ از واکسن تا تبعیض و تضاد طبقاتی، قرارداد ۱۴ میلیاردی‌اش نقل زبان‌ها است و حتی پیشکسوتان آبی را هم

فوتبال که قرار بود ورزشی مفرح و شادی‌آور برای مردم باشد این روزها بیشتر به داغ دل ملت شبیه است.

 

اخیرا «وریا غفوری» کاپیتان جنجالی آبی پوشان پایتخت که عادت دارد درباره هرچیزی اظهارنظر کند؛ از واکسن تا تبعیض و تضاد طبقاتی، قرارداد ۱۴ میلیاردی‌اش نقل زبان‌ها است و حتی پیشکسوتان آبی را هم بشدت دلخور کرده است.

 

از سوی دیگر استقلال و پرسپولیس در هدر دادن پول مردم برای پرکردن جیب بازیکنان بی‌فایده و البته دلال‌های سرخ و آبی رقابتی شانه به شانه دارند. اخیرا اعلام شد «آنتونی استوکس» بازیکن فراری پرسپولیس برای فقط سه بازی ۱۵۰ هزار دلار از جیب مردم کنده است.

همچنین، خبر رد صلاحیت دو تن از نامزدهای فدراسیون فوتبال به دلیل ارتباط با ترکمانچای ورزش ایران باعث شد داغ ویلموتس باز تازه شود؛ مربی بلژیکی که تنها چند بازی سکان هدایت تیم ملی ایران را در دست داشت و بعنوان دستمزد باخت به عراق و بحرین جمعا ۸.۲ میلیون یورو و به عبارتی ۲۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بیت‌المال و جیب کارگران تامین اجتماعی ارتزاق کرد.

 

به گزارش ایران مامن، اخیرا رئیس بنیاد مسکن هزینه ساخت هر متر مربع واحدهای مسکونی برای معلولان و زنان سرپرست خانوار را یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان اعلام کرده است؛ این یعنی با پول قرارداد ویلموتس می‌شد بیش از ۱۵۰۰۰۰ متر خانه برای مددجویان بهزیستی تهیه کرد و با پول قرارداد وریا ۹۰۰۰  متر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات