تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 - 12:50
کد خبر : 5475

پشت‌پرده شعار موتورسواران اصفهانی علیه روحانی

پشت‌پرده شعار موتورسواران اصفهانی علیه روحانی

با گذشت ۲روز از شعار موتورسواران اصفهانی علیه روحانی، واکنش‌ها به این موضوع ابعاد تازه‌ای می‌یابد.   مخالفانِ پرشمار روحانی همچنان به او حمله می‌کنند از جمله احمدی‌نژاد که خطاب به وی نامه نوشته و رئیس‌جمهوری را مسئول سرکوب تجمع هوادارانش در ۲۲ بهمن و نابسامانی اقتصادی دانسته است.   از سوی دیگر و همچنان

با گذشت ۲روز از شعار موتورسواران اصفهانی علیه روحانی، واکنش‌ها به این موضوع ابعاد تازه‌ای می‌یابد.

 

مخالفانِ پرشمار روحانی همچنان به او حمله می‌کنند از جمله احمدی‌نژاد که خطاب به وی نامه نوشته و رئیس‌جمهوری را مسئول سرکوب تجمع هوادارانش در ۲۲ بهمن و نابسامانی اقتصادی دانسته است.

 

از سوی دیگر و همچنان که هواداران روحانی گفته بودند، طیفی از رسانه‌های خارجی و مجازی شعارها را نه فقط علیه روحانی که علیه نظام می‌دانند.

 

البته شمایل شعاردهندگان و تجربیات قبلی در این زمینه ضدنظام بودن آمریت این اتفاقات را زیر سوال می‌برد.

 

این روزها مردم دلِ خوشی از مدیریت اقتصادی کشور و کشمکش‌ بر سر تحریم‌ ندارند اما رادیکال شدن فضای سیاسی نیز دردی از شهروندان دوا نمی‌کند.

 

به گزارش ایران مامن، حالا از رئیس دفتر رئیس جمهوری گرفته تا معاون اول و معاون حقوقی همه پاستورنشینان خواهان محاکمه شعاردهندگان هستند.

چند سناریو از پشت پرده این ماجرا در محافل خبری عنوان می شود. عده ای آن را واکنش تند به وضعیت اقتصادی کشور عنوان می‌کنند. اما برخی نیز برچسب انتخاباتی به آن می زنند و پشت پرده این ماجرا را در جناح رقیب دنبال می‌جویند.

 

شماری از فعالان رسانه‌ای نیز پشت پرده این ماجرا را هر کجا که باشد به نفع دولت می دانند و مدعی‌اند که این موضوع باعث مظلوم نمایی دولتی‌ها شده است.

 

شماری هم در این گیرودار می‌گویند روحانی خود به این فضای دشنام‌های سیاسی با عباراتی چون «بی شناسنامه» و «بروید به جهنم» دامن زد و به نوعی باد کاشت و توفان درو کرد.

 

به هر جهت بازار برچسب‌زنی‌های سیاسی در این ماجرا داغ است. رئیس جمهور چندی پیش با رصد انتقادات مردم از دولت عنوان کرده بود که «واشینگتن دی سی، کاخ سفید» جایی است که مردم لعن و نفرین خود را به آن حواله کنند اما آنچه مهم است دادن فضای لازم به منتقدان برای مطرح کردن انتقادات معقول و سازنده و پرهیز از تندرویی است.

 

اخبار مرتبط:

«اغتشاش علیه نظام»؛ هشدار پیرامونی‌های روحانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات