تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 - 13:54
کد خبر : 5480

شوک تبریزیان به همجنسگرایان

شوک تبریزیان به همجنسگرایان

به گزارش ایران مامن، ادعای اخیر آیت الله تبریزیان درباره میکروچیپ واکسن‌های کرونا که افراد را همجنسگرا می‌کند هنوز رسانه‌ها را درگیر خود کرده است.   در همین زمینه، روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» با «پیتر تَچِل» فعال حقوق همجنسگرایان گفت‌وگو کرد. به گفته تچل، تبریزیان جهل علمی را با یک همجنس‌گراهراسی آشکار ترکیب کرده است.

به گزارش ایران مامن، ادعای اخیر آیت الله تبریزیان درباره میکروچیپ واکسن‌های کرونا که افراد را همجنسگرا می‌کند هنوز رسانه‌ها را درگیر خود کرده است.

 

در همین زمینه، روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» با «پیتر تَچِل» فعال حقوق همجنسگرایان گفت‌وگو کرد. به گفته تچل، تبریزیان جهل علمی را با یک همجنس‌گراهراسی آشکار ترکیب کرده است.

اظهارات تبریزیان بهانه‌ای شد تا این رسانه اسرائیلی مدعی شود جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال گذشته بین چهار هزار تا شش هزار همجنسگرا را اعدام کرده است.

 

همچنین، «صدای آمریکا» در گزارشی نوشت: عباس تبریزیان مدعی طب اسلامی، ابتدا نام خود را با آتش زدن کتاب مرجع آموزش پزشکی هاریسون بر سر زبان‌ها انداخت. جالب این جا است که سه تن از پزشکان معترض به این اقدام تبریزیان با شکایت او، به اتهام «توهین از طریق فضای مجازی» هر یک به ۶۰ ضربه شلاق محکوم شدند.

 

«دویچه وله» هم در گزارشی آورد: در صفحه آیت‌الله تبریزیان ادعای پزشکی زیادی مشاهده می‌شود. او مدعی شده است که می‌توان با عسل در عرض دو ماه انگشت قطع شده را احیا کرد.

 

اخبار مرتبط:

تبریزیان چطور ظهور کرد؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات