تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 9:12
کد خبر : 5649

وام بلاعوض برای ۳۲ متر منزل مستضعفی

وام بلاعوض برای ۳۲ متر منزل مستضعفی

سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه پس از مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن اعلام کرد طبق این تفاهم‌نامه ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن و پرداخت تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در دستور کار قرار گرفته است.   وی گفت: در نخستین تفاهم‌نامه، در ساخت ۱۴

سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه پس از مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن اعلام کرد طبق این تفاهم‌نامه ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن و پرداخت تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی گفت: در نخستین تفاهم‌نامه، در ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های پرمعلول با سازمان بهزیستی مشارکت شد که تا امروز ۱۰ هزار واحد از این خانه‌ها ساخته شده و امید می‌رود واحدهای باقی‌مانده نیز در سال آینده تکمیل شود. در دومین تفاهم‌نامه برای ساخت مسکن محرومان، ابتدای بهمن‌ماه امسال در تفاهمی سه‌جانبه با بنیاد مسکن و کمیته امداد امام، پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت بلاعوض را برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی خانواده تحت پوشش کمیته امداد، متعهد شدیم.

به گفته رئیس بنیاد مستضعفان، در تفاهم نامه سوم نیز بنیاد مستضعفان پرداخت یک‌هزار میلیارد تومان را به صورت بلاعوض در ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار ضعیفی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، متقبل شد که در این تفاهم‌نامه، سهم بنیاد مستضعفان برای هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان بلاعوض است.

 

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر ساخته می‌شود، گفت: بنیاد مستضعفان علاوه بر این ۱۰۰۰ میلیارد تومان، در صورت امکان، زمین و مصالح رایگان را عهده دار خواهد شد.

 

به گزارش ایران مامن، اخیرا رئیس بنیاد مسکن هزینه ساخت هر متر مربع واحدهای مسکونی برای معلولان و زنان سرپرست خانوار را یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان اعلام کرده است.

 

با توجه به این بودجه هر یک از دریافت‌کنندگان تسهیلات می‌توانند روی ۳۲ متر واحد مسکونی بلاعوض حساب باز کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات