تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 13:32
کد خبر : 5669

زلزله یاسوج فوتی نداشته است/دردسرهای کرونایی در اسکان اضطراری

زلزله یاسوج فوتی نداشته است/دردسرهای کرونایی در اسکان اضطراری

دبیرکل جمعیت هلال احمر اعلام کرده زلزله دیشب سی سخت فوتی نداشته است و در خصوص اسکان اضطراری، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌ایم.   به گزارش ایران مامن، محمدحسن قوسیان دبیرکل جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت منطقه زلزله زده مرز بین اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد را چنین تشریح کرد: شب گذشته بارانی و برفی

دبیرکل جمعیت هلال احمر اعلام کرده زلزله دیشب سی سخت فوتی نداشته است و در خصوص اسکان اضطراری، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌ایم.

 

به گزارش ایران مامن، محمدحسن قوسیان دبیرکل جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت منطقه زلزله زده مرز بین اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد را چنین تشریح کرد: شب گذشته بارانی و برفی بود و چهار یا پنج نفر مصدوم شده بودند که اغلب به دلیل ترس و فرار از زلزله دچار صدمات شده بودند.

 

زلزله یاسوج

 

او در خصوص اینکه آیا پروتکل های مورد نیاز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در محل نصب چادر ها رعایت شده است یا خیر گفت: در خصوص اسکان اضطراری فواصل را رعایت کردیم، یکی از بحث های عمده همین بود که باید تعداد بیشتری چادر استفاده می کردیم و به همین دلیل قرار شد چادر را در محلی توزیع کنیم که نیاز صد درصد وجود دارد.

 

 

خبرنگار محدثه ذوالفقاری

 

اخبار مرتبط:

زلزله ۵.۶ ریشتری سی‌سخت را لرزاند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات