تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 - 16:29
کد خبر : 5724

علفی که به ماسک «هم رفیق» شیرین آمد

علفی که به ماسک «هم رفیق» شیرین آمد

در روزهای گذشته پخش کلیپ و تصاویری در فضای مجازی از لحظه واکسن زدن «شهاب حسینی» در آمریکا خبرساز شد.   به گزارش ایران مامن، این بازیگر سرشناس که شهروندی آمریکا را در جیب دارد، به تازگی با اجرای برنامه اینترنتی «هم رفیق» باز هم بر سر زبان ها افتاده است.   حسینی در حالی

در روزهای گذشته پخش کلیپ و تصاویری در فضای مجازی از لحظه واکسن زدن «شهاب حسینی» در آمریکا خبرساز شد.

 

به گزارش ایران مامن، این بازیگر سرشناس که شهروندی آمریکا را در جیب دارد، به تازگی با اجرای برنامه اینترنتی «هم رفیق» باز هم بر سر زبان ها افتاده است.

 

حسینی در حالی که ماسکی با علامت ماریجوآنا به صورت دارد، روی صندلی می‌نشیند تا یک خانم دمای بدنش را اندازه بگیرد و بعد از آن واکسن کرونا را به بازویش تزریق می‌کند.

 

 

هر چند طرفداران دوآتشه شهاب حسینی می‌گویند او نادانسته «ماسک علف» به صورت زده اما این باعث نشده تا دوگانگی‌های رفتاری سلبریتی‌ها و نیز سیاسیون درباره واکسن کرونا از تیغ تیز انتقادهای مجازی دور بماند.

 

در همین حال، «حسین کرمانپور» مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور در نامه‌ای به «کیانوش جهانپور» رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت خواسته تا هنرمندان همپای کادر درمان واکسن دریافت کنند و گفته آن‌ها به دلیل بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها و قرار گرفتن در محیط پرجمعیت جزو گروه‌های پرخطرند؛ درخواستی که خود موجی از دیدگاه‌های منفی را به دنبال داشت.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار محدثه ذوالفقاری

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات