تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 - 21:15
کد خبر : 5746

روایت مغشوش اصلاح‌طلبان از دوم خرداد

روایت مغشوش اصلاح‌طلبان از دوم خرداد

به گزارش ایران مامن، “مرتضی حاجی” رئیس ستاد انتخاباتی “سیدمحمد خاتمی” به تازگی مصاحبه‌ای با ایرنا درباره رخدادهای منتهی به دوم خرداد ۷۶ داشته است.   به گفته حاجی که در دولت هفتم و هشتم وزیر تعاون و آموزش‌وپرورش بود، خاتمی ابتدا نمی‌خواست کاندیدای ریاست‌جمهوری شود، چون اولا خیلی امید نداشت پیروز انتخابات شود، ثانیا

به گزارش ایران مامن، “مرتضی حاجی” رئیس ستاد انتخاباتی “سیدمحمد خاتمی” به تازگی مصاحبه‌ای با ایرنا درباره رخدادهای منتهی به دوم خرداد ۷۶ داشته است.

 

به گفته حاجی که در دولت هفتم و هشتم وزیر تعاون و آموزش‌وپرورش بود، خاتمی ابتدا نمی‌خواست کاندیدای ریاست‌جمهوری شود، چون اولا خیلی امید نداشت پیروز انتخابات شود، ثانیا می‌دانست حتی در صورت پیروزی هم موانع و محدودیت‌های رسمی و غیررسمی می‌تواند باعث ناکامی دولتش شوند.

 

 

حاجی گفته در اولین نظرسنجی که در اسفندماه سال ۱۳۷۵ برگزار شد خاتمی ١٩ درصد و ناطق نوری ٢٩ درصد رای داشت. چون این نظرسنجی در اوج تبلیغات ناطق نوری صورت گرفت و خاتمی تازه تبلیغات خود را آغاز کرده بود یقین حاصل شد که خاتمی پیروز نهایی میدان می‌شود.

 

رئیس‌ستاد خاتمی با اشاره به مظلومیت، محبوبیت و مردمی بودن او، فشارها و کارشکنی رقبا، تبلیغات شدید صداوسیما و حاکمیت، اذعان کرد اصلاح‌طلبان از اردیبهشت ماه بر اساس نظرسنجی‌ها می‌دانستند انتخابات دوم خرداد را خواهند برد.

 

 

اظهارات حاجی در حالی است که چهره‌های مختلف اصلاح‌طلب مکررا طی این سال‌ها‌مدعی شده‌اند دوم خرداد از نتایج انتخابات شگفت‌زده شده و در اوج ناامیدی پیروز رقابت‌های سیاسی شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات