تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 18:34
کد خبر : 5933

قمپز بهارستان برای دولت روحانی یا بایدن؟

قمپز بهارستان برای دولت روحانی یا بایدن؟

نمایندگان مجلس با ۲۲۱ رای موافق، ۶ مخالف و ۷ ممتنع،‌ توافق دیروز سوم اسفندماه سازمان انرژی اتمی با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی را خلاف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم خوانده و با ارسال آن به قوه قضاییه موافقت کردند.   «علیرضا زاکانی» در مجلس گفته دولت می‌خواهد معیشت مردم را

نمایندگان مجلس با ۲۲۱ رای موافق، ۶ مخالف و ۷ ممتنع،‌ توافق دیروز سوم اسفندماه سازمان انرژی اتمی با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی را خلاف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم خوانده و با ارسال آن به قوه قضاییه موافقت کردند.

 

«علیرضا زاکانی» در مجلس گفته دولت می‌خواهد معیشت مردم را «گروگان بگیرد» و به دشمن «تنفس مصنوعی» بدهد.

علیرضا زاکانی

علیرضا زاکانی

 

«فریدون عباسی» رئیس انرژی اتمی دوره احمدی نژاد هم در مجلس اظهار داشته باید جواب شیفتگان غرب را بدهیم و پرونده ایران با برجام باید بسته شود.

 

به گفته «علیرضا سلیمی» بازرسان آژانس جاسوسند و باید جاسوسان را اخراج کرد.

 

مخالفان دولت در حالی توافق دیروز را به قوه قضاییه حواله داده اند که در همین طرح اولیه قانون لغو تحریم پیشنهاد داده بودند هر کس مصوبه مجلس را اجرا نکند باید ۲۵ سال زندان برود.

 

به گزارش ایران مامن، این کش و قوس‌ها ابهامات فراوانی را به دنبال داشته و بسیاری از مردم و رسانه‌ای‌ها می‌پرسند اگر توافق با هماهنگی مجموعه نظام صورت گرفته پس چه دلیلی برای تهدیدهای بهارستانی‌ها وجود دارد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات