تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 20:29
کد خبر : 6055

آخرین فشار دولتی‌ها برای تصویب FATF

آخرین فشار دولتی‌ها برای تصویب FATF

عبدالناصر همتی رئیس‌کل بانک مرکزی در خصوص جلسه اخیر دولتی‌ها با مجمع تشخیص با موضوع FATF گفت که فضا را برای تصویب لوایح منفی ندیده است.   همتی درباره جلسه‌ای که سه‌شنبه ششم اسفند با حضور خودش و وزرای اقتصاد، امور خارجه، نفت و معاون حقوقی رئیس‌جمهوری در مجمع برگزار شد، اظهار داشت: تصویب لوایح

عبدالناصر همتی رئیس‌کل بانک مرکزی در خصوص جلسه اخیر دولتی‌ها با مجمع تشخیص با موضوع FATF گفت که فضا را برای تصویب لوایح منفی ندیده است.

 

همتی درباره جلسه‌ای که سه‌شنبه ششم اسفند با حضور خودش و وزرای اقتصاد، امور خارجه، نفت و معاون حقوقی رئیس‌جمهوری در مجمع برگزار شد، اظهار داشت: تصویب لوایح «پالرمو» و «سی اف تی»، جزو ضرورت‌های بانکی بوده و تصمیم گیری برای آن خیلی هم دیر شده است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری هم چهارشنبه گفت که لوایح مرتبط با FATF آنقدر برای آینده روابط خارجی به خصوص روابط بانکی مهم است که حاضریم هر طور که بخواهند همکاری و روشنگری کنیم که زودتر در تشخیص مصلحت نظام به تصمیم برسند.

 

به گزارش ایران مامن، محسن رضایی دبیر مجمع اواخر بهمن گفته بود بررسی لوایح مرتبط با FATF مراحل پایانی را طی می کند و به احتمال قوی تا پایان سال، نتیجه بررسی آن در مجمع را اعلام می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات