تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 11:07
کد خبر : 6383

روحانی می‌خواهد هاشمی شود؟

روحانی می‌خواهد هاشمی شود؟

آیت الله «اکبر هاشمی رفسنجانی» بی‌تردید رئیس‌جمهورسازترین چهره تاریخ ایران بود و این نقش بعد از دوره ریاست‌جمهوری وی شکل آشکارتری به‌خود گرفت.   هاشمی هر چند گفته سال ۷۶ به خاتمی رای نداده ولی نقش او در شکل‌گیری دوم خرداد به شکلی بود که وقتی سال ۸۴ در دانشگاه تهران گفت من پدر اصلاحات

آیت الله «اکبر هاشمی رفسنجانی» بی‌تردید رئیس‌جمهورسازترین چهره تاریخ ایران بود و این نقش بعد از دوره ریاست‌جمهوری وی شکل آشکارتری به‌خود گرفت.

 

هاشمی هر چند گفته سال ۷۶ به خاتمی رای نداده ولی نقش او در شکل‌گیری دوم خرداد به شکلی بود که وقتی سال ۸۴ در دانشگاه تهران گفت من پدر اصلاحات بودم کسی چندان تعجب نکرد.

 

در سال ۸۴ هاشمی هرچند رئیس جمهور نشد ولی با بازی غلط انتخاباتی و کنار نکشیدن در دور دوم رقابت‌ها، عملا  «محمود احمدی نژاد» را رئیس جمهور کرد.

 

هاشمی هر چند سال ۸۸ شکست را تجربه کرد اما چهار سال بعد با حمایت از «حسن روحانی» باز هم رئیس‌جمهورساز شد.

به گزارش ایران مامن، حالا و در شرایطی که چهار سال از خلا هاشمی در فضای سیاسی می‌گذرد، به نظر می‌رسد روحانی می‌خواهد جانشین رئیس‌جمهورسازترین چهره سیاسی ایران شود.

 

دیدار روحانی با «سیدمحمد خاتمی» که دیروز رسانه‌ها از آن خبر دادند نشانی از این مقصود به نظر می‌رسد و شاید منتهی به تکرار دولت اعتدالی با حضور چهره‌هایی مثل «محمدجواد ظریف» شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات