تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 16:39
کد خبر : 6393

تاکتیک ثابت صداوسیما در جذب مشتری

تاکتیک ثابت صداوسیما در جذب مشتری

به گزارش ایران مامن، در روزی که ترک‌ها «میلاد حاتمی» از شاخ‌ها قمار مجازی را کت‌بسته در مرز بازرگان تحویل ایران دادند، اعلام شد که همدستان «ساسی مانکن» در تهران بازداشت شده‌اند و از این به بعد با هر کس به ساز او دابسمش بسازد برخورد خواهد شد. میلاد حاتمی   درباره نحوه برخورد با

به گزارش ایران مامن، در روزی که ترک‌ها «میلاد حاتمی» از شاخ‌ها قمار مجازی را کت‌بسته در مرز بازرگان تحویل ایران دادند، اعلام شد که همدستان «ساسی مانکن» در تهران بازداشت شده‌اند و از این به بعد با هر کس به ساز او دابسمش بسازد برخورد خواهد شد.

میلاد حاتمی

 

درباره نحوه برخورد با فساد و بدآموزی در شبکه‌های اجتماعی، این چند روز حرف‌های زیادی گفته‌اند اما واقعیت این است که ظهور امثال ساسی و حاتمی و تتلو و … در یک خلاء فاحش ارتباطاتی شکل‌گرفته که سلبریتی‌های داخلی، لس‌آنجلسی‌های جذاب سابق و … در پرکردن بخشی از آن هم عاجز مانده‌اند.

بعد دیگر این وضعیت، عجز و درماندگی رسانه‌های مجاز، بخصوص غولی مثل صداوسیما است که در زمین بی‌رقیب هم تنها بلد است گل به خودی بزند.

تا پیش از این، تکه‌پاره تولیداتی مثل پایتخت و برنامه۹۰ در رسانه‌ای مثل اینستاگرام پربازدید می‌شد اما صداوسیما الان دیگر از ساخت آثار عامه‌پسندی نظیر «خانه سبز»، «همسران» و «روزی روزگاری» هم درمانده و تبدیل به تریبون انحصاری و نچسب سیاسی شده و در مقابل رقبای خود به بگیروببند شاخ‌ها دل بسته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صابر شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱:۰۶

دیگه از صدا و سیما چه انتظاری داری‌ دلت خوشه ها

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات