تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 22:26
کد خبر : 6472

سری جدید خندوانه برای پلانکتون‌ها؟

سری جدید خندوانه برای پلانکتون‌ها؟

«واعظان کین جلوه در محراب و منبر می‌کنند – چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند»؛ این بیت معروف حافظ حالا شرح حال «رامبد جوان» در ابتدای فصل جدیدی از «خندوانه» است.   رامبد با اعلام خبر شروع دیگری از این برنامه‌ی به‌اصطلاح «امیدبخش» و «شادی‌آفرین» گفته می‌دانم امروز از شما بپرسم «حالتون چطوره»

«واعظان کین جلوه در محراب و منبر می‌کنند – چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند»؛ این بیت معروف حافظ حالا شرح حال «رامبد جوان» در ابتدای فصل جدیدی از «خندوانه» است.

 

رامبد با اعلام خبر شروع دیگری از این برنامه‌ی به‌اصطلاح «امیدبخش» و «شادی‌آفرین» گفته می‌دانم امروز از شما بپرسم «حالتون چطوره» مثل قبل نمی‌گویید «عالی» اما آنچه همه ما با آن موافقیم این است که باید مقاومت کنیم و بجنگیم تا شرایط بهتر برگردد.

 

میلیون‌ها ایرانی خیلی وقت است با «مقاومت» سر می‌کنند اما توصیه کسی که به همراه «‌نگار جواهریان» و دخترشان در کانادا و در ناز و نعمت می‌چرخد، بالاتر از حد مقاومت خیلی‌از ملت است.

سکه سلبریتی‌ها خیلی وقت است مثل ریال شده اما به‌دلایل مختلف کانون توجهی بغض‌آلودند.

 

به گزارش ایران مامن، برخی از کاربران فضای مجازی انتقاد کرده‌اند قرار نیست درس مقاومت را از فردی بگیرند که پولش را از بیت‌المال می‌کَنَد و در کانادا خرج می‌کند. می‌گویند سلبریتی که در رسانه‌ای مثل صداوسیما امکان جولان لودگی یافته حداقل بداند مخاطب‌هایش آدم‌هایی با درصدی از تعقلند نه پلانکتون‌ها.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات