تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1399 - 0:03
کد خبر : 6575

واریز یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تومانی به حساب بازنشستگان و تداوم شکاف میان حقوق‌ها

واریز یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تومانی به حساب بازنشستگان و تداوم شکاف میان حقوق‌ها

پس از کش‌وقوس‌های زیاد بر سر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و لحاظ آن در بودجه۱۴۰۰، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، پنجشنبه۲۸اسفندماه در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد از دیشب مرحله دوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با واریز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب به حساب ۳میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته اجرا شد.   به گزارش

پس از کش‌وقوس‌های زیاد بر سر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و لحاظ آن در بودجه۱۴۰۰، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، پنجشنبه۲۸اسفندماه در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد از دیشب مرحله دوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با واریز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب به حساب ۳میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته اجرا شد.

 

به گزارش ایران مامن، در همین ارتباط، «حسن صادقی» رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفته امروز کف‌بگیر تامین اجتماعی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند اما کف‌بگیر کشوری ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان. در نتیجه اختلافی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی وجود دارد، به فرض افزایش ۲۵ درصدی سال آینده برای کشوری و لشکری‌ها و افزایش ۳۹ درصدی برای حداقل بگیران تامین اجتماعی، شکاف درآمدی این دو به حدود یک و نیم میلیون تومان می‌رسد.

همچنین، متوسط بگیر تامین اجتماعی حدود ۳ میلیون دریافت می‌کند اما متوسط بگیرِ کشوری و لشکری بین ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را دریافت می‌کند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات