تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 0:44
کد خبر : 6684

از مطالبه واکسن تا قرنطینه حاجی فیروز

از مطالبه واکسن تا قرنطینه حاجی فیروز

با گذشت ۲روز از پیام‌های نوروزی مسئولان ارشد نظام، واکنش‌ها به آن در فضای مجازی ادامه دارد؛ از جمله گردش هشتگ #مانع_زدایی و پاسخ‌های تند یا طنز به پیامک رئیس‌جمهوری.   درباره تعیین تکلیف «سربازی اجباری» به عنوان یکی از مصادیق مانع زدایی، از میان سیاسیون محسن رضایی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی توئیت کرده‌اند.  

با گذشت ۲روز از پیام‌های نوروزی مسئولان ارشد نظام، واکنش‌ها به آن در فضای مجازی ادامه دارد؛ از جمله گردش هشتگ #مانع_زدایی و پاسخ‌های تند یا طنز به پیامک رئیس‌جمهوری.

 

درباره تعیین تکلیف «سربازی اجباری» به عنوان یکی از مصادیق مانع زدایی، از میان سیاسیون محسن رضایی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی توئیت کرده‌اند.

 

انتقادات به ساخت دو قسمت پایانی سریال پایتخت در میان کاربران اینستاگرام پرتیراژ بود به طوری که برخی عوامل این سریال را به واکنش واداشت.

 

در حالی که برخی رسانه‌ها از واکسیناسیون نیمی از جمعیت انگلیس برای مقابله با کرونا خبر دادند، همچنان زمان و نحوه واکسینه کردن ایرانی‌ها از دغدغه‌های فعالان اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی است.

 

خبر دیگر اینکه با وجود حذف دونالد ترامپ از توئیتر و فیسبوک، او دیروز خبر داد تا ۳ ماه دیگر با شبکه اجتماعی خود باز می‌گردد.

 

بخش‌نامه جدید شهرداری تهران برای استفاده نکردن از «حاجی فیروز» در ایام نوروز به دلیل سوءبرداشت‌های نژادپرستانه از دیگر سوژه‌های ترند شده در فضای مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات