تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 20:34
کد خبر : 6729

بلاتکلیفی اصلاح ‌طلبان با روحانی

بلاتکلیفی اصلاح ‌طلبان با روحانی

جریان اصلاحات با ورود به سال انتخابات نه تنها بر سر نامزد یا نامزدهای انتخاباتی دچار سردرگمی است بلکه مواضع اصلاح‌طلبان در قبال حسن روحانی و کارنامه دولت‌ او نیز روز به روز تشتت بیشتری می‌یابد.   پروانه سلحشوری نماینده مجلس دهم و فعال سیاسی اصلاح‌طلب به تازگی گفته است که روحانی از زنان برای

جریان اصلاحات با ورود به سال انتخابات نه تنها بر سر نامزد یا نامزدهای انتخاباتی دچار سردرگمی است بلکه مواضع اصلاح‌طلبان در قبال حسن روحانی و کارنامه دولت‌ او نیز روز به روز تشتت بیشتری می‌یابد.

 

پروانه سلحشوری نماینده مجلس دهم و فعال سیاسی اصلاح‌طلب به تازگی گفته است که روحانی از زنان برای رأی‌آوردن استفاده ابزاری و انتخاباتی کرد. به خاطر حمایت از او شرمنده‌ام.

 

در همین حال، حسین مرعشی سخنگوی کارگزاران گفته است روحانی نامزد مطلوب ما در سال ۹۲ بود و ایشان را رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان نمیدانم اما اشتباه بزرگ ما این بود که بدون قید و شرط از او حمایت کردیم.

به گزارش ایران مامن، سعید حجاریان تئوریسین اصلاحاتی‌ها هم به اعضای این جریان توصیه کرده به جای یک رحم اجاره‌ای از رحم‌های اجاره‌ای متعدد استفاده کنید.

 

به گفته حجاریان، علی لاریجانی در نقش روحانی می‌تواند رحم اجاره‌ای ۱۴۰۰ اصلاح‌طلبان باشد و حتی در مواردی از روحانی همراه‌تر است. تکبر و نخوت روحانی گاهی اوقات کار را دشوار می‌کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات