تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 22:44
کد خبر : 6733

از ترکتازی فیلیمو تا «شاه لوله» دردسرساز

از ترکتازی فیلیمو تا «شاه لوله» دردسرساز

* به گزارش ایران مامن، در حالی که پلتفرم‌ نمایش خانگی فیلیمو همین تازگی‌ها حق اشتراک خود را ۲ برابر کرده بود، باز هم حق اشتراک آن افزایش ۱۰۰ درصدی یافته تا جایی که اشتراک ماهانه ۲۵ هزار تومانی به ۱۰۸ هزار تومان رسیده است. *تاخیر و ممیزی قسمت جدید سریال گاندو۲ بار دیگر حاشیه‌ساز

* به گزارش ایران مامن، در حالی که پلتفرم‌ نمایش خانگی فیلیمو همین تازگی‌ها حق اشتراک خود را ۲ برابر کرده بود، باز هم حق اشتراک آن افزایش ۱۰۰ درصدی یافته تا جایی که اشتراک ماهانه ۲۵ هزار تومانی به ۱۰۸ هزار تومان رسیده است.

*تاخیر و ممیزی قسمت جدید سریال گاندو۲ بار دیگر حاشیه‌ساز شد. یکی از کاربران از حضور یک جاسوس انگلیسی جدید در این قسمت نوشته که در دیالوگی طعنه‌آمیز از ارتباط با «شاه لوله» خبر داده است. این کاربر اینستاگرام شاه لوله را حسن روحانی معرفی کرده است.

 

*پست اخیر محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی‌اش درباره صداوسیما و معرفی فیلم‌های نمایش خانگی با واکنش‌های زیادی روبرو شد. مسوول روابط عمومی صدا و سیما نیز با انتشار حدیثی از رفتار جهرمی گله کرده و آن‌ را مصداق بی ادبی خوانده است.

 

*«واکسن کرونا رایگان است»؛ مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، گفته سیاست وزارت بهداشت واکسیناسیون آحاد مردم به صورت رایگان است و واکسن‌های وارداتی شرکت‌های خصوصی نیز از آنها خریداری خواهد شد. واردات واکسن تنها برای تأمین نیاز کشور طی دو سه ماه آینده و برای گروه‌های اولویت‌دار است.

 

*استقلال برترین تیم فوتبال ایران در دهه دوم قرن ۲۱ شد.‌‌ فدراسیون بین‌المللی تاریخ آمار فوتبال اقدام به انتشار برترین تیم‌های دنیا در قاره‌های مختلف طی بازه زمانی ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ کرد که در این میان استقلال به عنوان دهمین تیم برتر قاره آسیا و نخستین تیم ایران انتخاب شد.

 

*رسانه‌های اسرائیلی از حمله موشکی ایران به یک کشتی اسرائیلی خبر داده‌اند. در همین زمینه خبرگزاری فارس گزارش داده یک کشتی باری متعلق به شرکتی در فلسطین اشغالی در دریای مکران مورد اصابت موشک قرار گرفت و آسیب دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات