تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 23:50
کد خبر : 6754

انتقاد از قرارداد با چینی‌ها و حمایت از فرهنگ ژاپنی‌ها

انتقاد از قرارداد با چینی‌ها و حمایت از فرهنگ ژاپنی‌ها

*به گزارش ایران مامن، سازمان ملل در گزارش تازه خود رده‌بندی خوشبخت‌ترین کشورهای جهان را منتشر کرد که فنلاند، دانمارک و سوئیس سه کشور اول بودند و ایران پایین‌تر از مالی، نیجریه و موزابیک رتبه ۱۱۸ را از میان ۱۴۹ کشور به خود اختصاص داد؛ موضوعی که بحث‌ونظرهای مجازی فراوانی در پی داشت.   *در

*به گزارش ایران مامن، سازمان ملل در گزارش تازه خود رده‌بندی خوشبخت‌ترین کشورهای جهان را منتشر کرد که فنلاند، دانمارک و سوئیس سه کشور اول بودند و ایران پایین‌تر از مالی، نیجریه و موزابیک رتبه ۱۱۸ را از میان ۱۴۹ کشور به خود اختصاص داد؛ موضوعی که بحث‌ونظرهای مجازی فراوانی در پی داشت.

 

*در حالی که شنیده‌ها از شروع پیک کرونا خبر می‌دهد، امام جمعه مشهد از برگزاری و تجمع هر چه باشکوه‌تر مراسم نیمه شعبان خبر داد.

 

*خندوانه بار دیگر حاشیه‌ساز شد. طی شب‌های گذشته رامبد جوان مجری این برنامه با تم‌های ژاپنی و دهه شصتی قصد ارائه برنامه‌ای تازه و متنوع را داشت، این در حالی‌ است که بازخوردهای این اجرا در فضای مجازی متناقض بود و برخی ادعای توهین به فرهنگ غنی ژاپنی را مطرح کردند.

 

*در میان خبرهای انتخاباتی، اخبار مرتبط با سعید محمد به‌طور چشمگیری افزایش یافته به طوری‌ که روز گذشته سعید محمد از ترندهای تو‌ئیتر فارسی بود. در اینستاگرام نیز ویدئویی که در آن یک روحانی طرفدار سعید محمد، شورای نگهبان را در صورت رد صلاحیت وی تهدید کرده بود، وایرال شد.

 

*بر اساس برخی گزارش‌ها سعید افکاری برادر نوید افکاری (اعدامی سال ۹۹ در شیراز) از محل کارش اخراجش شده است. دلیل این اقدام برخی توئیت‌های انتقادی و تند وی در رسانه‌های فارسی زبان خارجی عنوان شده‌است.

 

*رسانه‌ها از امضای قرارداد ۲۵ساله ایران و چین در جریان سفر وزیر خارجه این کشور به تهران خبر دادند و همین موضوع به یکی از داغ‌ترین مباحث انتقادی کاربران در فضای مجازی تبدیل شده است.

 

*با نارنجی شدن وضع ۶شهر استان تهران و همچنین برخی شهرهای دیگر کشور بخصوص در بخش‌های جنوبی و غربی، رسانه‌ها از قطعی بودن شروع موج چهارم کرونا سخن گفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات