تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1400 - 19:08
کد خبر : 6783

اتصال آزاده نامداری با توافق‌نامه ایران و چین

اتصال آزاده نامداری با توافق‌نامه ایران و چین

*با امضای سند همکاری جامع ایران و چین، گروهی از کاربران توییتر با گردش هشتگ #ترکمانچای_دوم و #ترکمانچای_چینی مخالفت خود را با توافقنامه۲۵ ساله ابراز داشتند.   *پس از انتشار خبر درگذشت آزاده نامداری در ساعات ابتدایی دیشب، شایعات درباره این اتفاق از قتل تا خودکشی و همچنین ادعاها و اتهامات سیاسی و اقتصادی زیادی

*با امضای سند همکاری جامع ایران و چین، گروهی از کاربران توییتر با گردش هشتگ #ترکمانچای_دوم و #ترکمانچای_چینی مخالفت خود را با توافقنامه۲۵ ساله ابراز داشتند.

 

*پس از انتشار خبر درگذشت آزاده نامداری در ساعات ابتدایی دیشب، شایعات درباره این اتفاق از قتل تا خودکشی و همچنین ادعاها و اتهامات سیاسی و اقتصادی زیادی پیرامون آن در فضای مجازی مطرح شد. برخی کاربران مدعی شدند این خبر با مقاصد سیاسی در روز امضای توافق‌نامه ایران و چین منتشر شده است.

 

*خبرگزاری مهر که ابتدا از خودکشی آزاده نامداری خبر داده بود، پس از مدت بسیار کوتاهی واقعه را به احتمال خودکشی تغییر داد. همچنین، خبرگزاری رکنا از باردار بودن نامداری خبر داده بود که این موضوع رسما تکذیب شد.

 

*احسان کرمی مجری سابق تلویزیون هم ۱۵ دقیقه پس از انتشار پستی در اینستاگرام که حاوی ادعاهایی درباره فوت آزاده نامداری بود، اقدام به ویرایش و کوتاه کردن آن پست در یک جمله کرد.

 

*در پی انتشار شایعات فراوان در فضای مجازی، کیانوش جهانپور رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت بار دیگر بر رایگان بودن واکسن کرونا تاکید کرد.

 

* به نوشته بسیاری از مجازی‌ها به نقل از ستاد ملی کرونا ساعت محدودیت تردد شبانه از ۲۱ به ۲۲ تغییر یافت. این موضوع و تصمیمات اخیر ستاد با انتقادات زیادی در فضای مجازی روبرو است.

 

*معاون وزیر مسکن اعلام کرده از ۱۹ فروردین مردم مهلت دارند آدرس محل سکونتشان را در سامانه کد یکتا ثبت کنند در غیر این صورت رایانه آنها قطع خواهد شد.

 

*به گزارش ایران مامن، در حالی که برخی رسانه‌های رسمی از افزایش مشارکت مردم در انتخابات با استناد به نظرسنجی‌ها خبر دادند، محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت اعلام کرده اگر مشارکت در سال ۱۴۰۰ مانند انتخابات مجلس باشد با بحران مشروعیت روبرو خواهیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات