تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 23:55
کد خبر : 6854

آبِ حیاتِ گل‌درشت‌ها

آبِ حیاتِ گل‌درشت‌ها

سلبریتی‌ و سرجنبان‌هایی که پیشتر بخاطر زایش بچه‌هایشان آن‌ور آب آفتابی می‌شدند و تصاویرشان در کانادا و آمریکا خبرساز می‌شد، حالا توریست واکسن کرونا می‌شوند تا روئین‌تن به وطن برگردند.   چند مدت پیش تصاویری از واکسن‌زدن «شهاب حسینی» در آمریکا منتشر شد و در ادامه کار به جایی رسید که مجری برنامه اینترنتی «همرفیق»

سلبریتی‌ و سرجنبان‌هایی که پیشتر بخاطر زایش بچه‌هایشان آن‌ور آب آفتابی می‌شدند و تصاویرشان در کانادا و آمریکا خبرساز می‌شد، حالا توریست واکسن کرونا می‌شوند تا روئین‌تن به وطن برگردند.

 

چند مدت پیش تصاویری از واکسن‌زدن «شهاب حسینی» در آمریکا منتشر شد و در ادامه کار به جایی رسید که مجری برنامه اینترنتی «همرفیق» عطای فضای مجازی را به لقایش بخشید و صفحه اینستاگرامش را کلا بست.

 

حالا می‌گویند «علی دایی» هم برای تزریق واکسن قصد آمریکا کرده است.

 

البته که نمی‌شود منطقا به متقاضیان توریسم کرونا خرده گرفت اما کم نیستند معمولی‌هایی که در صف مرغ با کرونا دست‌وپنجه نرم کنند، با زبان به باعث‌وبانی این اوضاع فحش می‌دهند، با سندروم دستِ بی‌قرار پیج گل‌درشت‌ها را باز می‌کنند و در دل کینه روی کینه‌شان رسوب می‌کند.

 

 

فارغ از غوغای جهان، درهای لامبورگینی بالا می‌رود، هنرپیشه سرشناس وطنی بعنوان راننده روبرتو کارلوس برزیلی پیاده می‌شود و هزاران لایک و حسرت فارغ از اینکه دوربین را از این‌ها بگیری هنری غیر از خودکشی ندارند که به خرج دهند.

 

✍دلسوز ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات