تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 10:01
کد خبر : 6858

از پرونده قتل «قیصر» تا تَرَک خوردن رکورد «علی دایی»

از پرونده قتل «قیصر» تا تَرَک خوردن رکورد «علی دایی»

*در شبانه‌روزی که محمدجوادهای دولت در شبکه کلاب هاوس حاضر شدند و دفاعیات و انتقاداتشان بخصوص اظهارات وزیر امور خارجه بازتاب گسترده‌ای یافت، برخی هم سخنان رئیس جمهوری درباره همه‌پرسی و مقایسه ایران با سوئیس را دستمایه مجادلات و اظهارنظرهای توئیتری کردند.   *از سویی دیگر، «محمود احمدی نژاد» در جمع هوادارانش از سران کشور

*در شبانه‌روزی که محمدجوادهای دولت در شبکه کلاب هاوس حاضر شدند و دفاعیات و انتقاداتشان بخصوص اظهارات وزیر امور خارجه بازتاب گسترده‌ای یافت، برخی هم سخنان رئیس جمهوری درباره همه‌پرسی و مقایسه ایران با سوئیس را دستمایه مجادلات و اظهارنظرهای توئیتری کردند.

 

*از سویی دیگر، «محمود احمدی نژاد» در جمع هوادارانش از سران کشور انتقاد کرد و گفت بلایی که برخی مذهبیون بر سر دین آوردند کمونیست ها نتوانستند در طول ۷۰ سال انجام دهند.

 

*با تداوم اعتراضات و بدبینی‌ها به سند همکاری با چین، «مسعود خوانساری» رییس اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت نگران قرارداد ۲۵ ساله نباشید. در همین حال، «سعید جلیلی» چهره برجسته پایداری‌ها تحریم‌ها را باعث منتشر نشدن جزئیات سند همکاری عنوان کرده و دولتی‌ها نیز می‌گویند به خواسته چین جزئیات منتشر نمی‌شود.

 

*سخنگوی شرکت گاز از افزایش نیافتن تعرفه‌های گاز در سال جاری خبر داد در حالی که وزیر نیرو از افزایش ۷ درصدی بهای آب و برق سخن گفته است.

 

*در آستانه روز طبیعت پلیس راهور ناجا اعلام کرده ممنوعیت تردد از درب منزل طی روز ۱۳ فروردین شایعه است و فقط توقف خودروهای کنار بوستان‌ها ممنوع است.

*«محمود رضوی» مشاور هنری قالیباف، وجود پرونده قتل و قاچاق را عامل اصلی نیامدن «بهروز وثوقی» به این اعلام کرد.

 

*ویدئوی لاکچری «محمدرضا گلزار» در اینستاگرام با خودروی لامبورگینی و کنار «روبرتو کارلوس» ملی‌پوش سابق برزیل با واکنش‌های گوناگون کاربران این پلتفرم پرطرفدار مواجه شد.

 

*«علی دایی» آقای گل فوتبال جهان با نزدیک شدن «کریستیانو رونالدو» به رکوردش گفت؛ رکورد برای شکستن است.

 

*میانگین قیمت مسکن در تهران از ۳۰ میلیون تومان گذشت. قیمت مسکن در تهران طی دو سال گذشته رشد ۳۰۰ درصدی داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات