تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 12:39
کد خبر : 6913

بازار داغ دروغ ۱۳ و هشتگ‌های سریالی مخالفان جمهوری اسلامی

بازار داغ دروغ ۱۳ و هشتگ‌های سریالی مخالفان جمهوری اسلامی

*خبر «یورونیوز» درباره توافق ایران و آمریکا بر سر مذاکره غیرمستقیم جهت بازگشت دو طرف به برجام طی شبانه روز گذشته مورد توجه ویژه رسانه‌ها و کاربران قرار گرفت.   *مخالفان جمهوری اسلامی از دوازدهم فروردین تاکنون تلاش زیادی را برای داغ کردن دو هشتگ نه_به_جمهوری­_اسلامی و No2china به کار بسته‌اند. به موازات آن ادعاهای

*خبر «یورونیوز» درباره توافق ایران و آمریکا بر سر مذاکره غیرمستقیم جهت بازگشت دو طرف به برجام طی شبانه روز گذشته مورد توجه ویژه رسانه‌ها و کاربران قرار گرفت.

 

*مخالفان جمهوری اسلامی از دوازدهم فروردین تاکنون تلاش زیادی را برای داغ کردن دو هشتگ نه_به_جمهوری­_اسلامی و No2china به کار بسته‌اند. به موازات آن ادعاهای مربوط به سرکوب مخالفان با هشتگ صد_روایت_یک_روایت در توئیتر فراوان به چشم می‌خورد.

 

*«بهروز محبی» نماینده مجلس این ادعای بحث‌برانگیز را مطرح کرده که ۳۰ تا ۴۰ درصد دانش آموزان در برخی شهرستان ها ترک تحصیل کردند.

 

*«عزت الله ضرغامی» رئیس اسبق صداوسیما در توئیتر دلیل اصلی گرانی و تورم را خلق پول بی‌ضابطه، افزایش نقدینگی از سوی بانک‌ها و فساد قانونی ناشی از عدم بازپرداخت وام ها دانسته است

 

*از دیگر خبرهای مربوط به نامزدهای بالقوه و بالفعل، سخنان سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه است که گفته این نهاد به طور مصداقی از هیچکس در انتخابات حمایت نمی‌کند و «سعید محمد» هم بدلیل تخلفاتش از قرارگاه خاتم الانبیا برکنار شده است.

 

*طی شبانه‌روز گذشته بازار «دروغ۱۳» داغ بود از جمله «ریحانه پارسا» که دیروز مثبت شدن تست حاملگی‌اش را دروغ سیزده خوانده، با راه اندازی صفحه‌ای با نام دختر خیالی‌اش ژرفا، بیش از ۲۲۰ هزار فالوئر جمع کرد. همچنین خبر انتقال برخی فوتبالیست‌های سرخابی به تیم رقیب با عنوان دروغ ۱۳ منتشر شد.

 

*«کوروش آهاری» فیلمساز ایرانی شاغل در هالیوود از احتمال همبازی شدن «شهاب حسینی» با «تام هنکس» در پروژه جدیدش خبر داد.

 

*کلیپ کوتاهی در اینستاگرام در خصوص فرهنگ‌سازی تلویزیون دربارهعادت ماهیانه خانم‌ها وایرال و با واکنش های مثبت و منفی کاربران مواجه شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات