تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 20:22
کد خبر : 6925

مورد عجیب گاندو

مورد عجیب گاندو

سریال «گاندو۲» بعد از توقف پخش هنوز حاشیه‌ساز است و نقطه شروعِ دور تازه حواشی هم مطلب خبرگزاری فارس بود که نوشت بخاطر فشارهای گسترده بر صداوسیما، نمایش قسمت‌های بعدی مجموعه به بعد از انتخابات موکول شده است.   پس از آن بود که دولتی‌ها واکنش نشان دادند و «حسام‌الدین آشنا» منتقد سرسخت گاندو توئیت

سریال «گاندو۲» بعد از توقف پخش هنوز حاشیه‌ساز است و نقطه شروعِ دور تازه حواشی هم مطلب خبرگزاری فارس بود که نوشت بخاطر فشارهای گسترده بر صداوسیما، نمایش قسمت‌های بعدی مجموعه به بعد از انتخابات موکول شده است.

 

پس از آن بود که دولتی‌ها واکنش نشان دادند و «حسام‌الدین آشنا» منتقد سرسخت گاندو توئیت کرد: آیا صداوسیما اساسا نقشی در تولید یا پخش این سریال داشته است؟ مشاور روحانی گفته صریح باشید و بازی درنیاورید و بگویید این فشارها از چه سمتی بوده است.

 

از سوی دیگر «علیرضا معزی» معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در حملاتی توئیتری مداخله دولت در توقف گاندو را تکذیب کرده و گفته اگر سریال نیمه‌کاره بود چه انگیزه‌ای سبب شد که گاندو اینچنین سراسیمه روی آنتن برود.

 

در این میان، برخی می‌گویند دستور توقف گاندو به دلیل تاثیر منفی آن بر مشارکت صادرشده چرا که ممکن است برخی بگویند وقتی دولت منتخب اینچنین هدف یورش قرار می‌گیرد چه نیازی به حضور پای صندوق وجود دارد.

 

 

تحلیل دیگر روی گزاره اختلافات درونی سپاه استوار است که بعضی‌ها نمود آن را در کشمکش اخیر میان سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه و «سعید محمد» فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا می‌بینند.

 

بعد از اینکه سردار جوانی گفت سعید محمد بخاطر تخلفات از راس قرارگاه خاتم کنار رفته، دفتر محمد اعلام کرد معاون سیاسی سپاه سخنگوی این نهاد نیست و وی نظر شخصی خود را بیان داشته است.

 

از این منظر، سریال گاندو حتی در سپاه هم اختلافاتی را برانگیخته است. از دید مخالفان، نمایش اقدامات اطلاعات سپاه به شیوه گاندو باعث وهن این سازمان بوده است؛ سریالی که رسیدگی به همه پرونده‌های مهم امنیتی، رصد و حفاظت از سیاسیون داخلی و مهمانان خارجی، اتاق فکر اطلاعاتی کشور و حتی عملیات جزئی تعقیب و گریز و … در اختیار تیمی پنج شش نفره است که در اوقات فراغت علیه برجام و FATF و … بیانیه سیاسی صادر می‌کنند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات