تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 12:02
کد خبر : 6941

لاف و گزافِ سیاسی و حمله به سلبریتی

لاف و گزافِ سیاسی و حمله به سلبریتی

*فضای مجازی در شبانه‌روز گذشته تا حد زیادی متاثر از اظهارنظر سیاسیون بود از جمله «علی مطهری» نایب رئیس مجلس دهم که گفته ارتباط با آمریکا به صلاح ما است. همچنین «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم که در مصاحبه‌ای اظهار داشته اگر ما نبودیم قحطی ایران را می‌گرفت.   *در برابر حملات

*فضای مجازی در شبانه‌روز گذشته تا حد زیادی متاثر از اظهارنظر سیاسیون بود از جمله «علی مطهری» نایب رئیس مجلس دهم که گفته ارتباط با آمریکا به صلاح ما است. همچنین «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم که در مصاحبه‌ای اظهار داشته اگر ما نبودیم قحطی ایران را می‌گرفت.

 

*در برابر حملات کاربران اصولگرا و ارزشی به این ۲ چهره سیاسی، طیف مقابل، «محمدباقر قالیباف» را بخاطر این ادعا که مجلس یازدهم قوه مقننه را احیا کرد به باد انتقاد گرفته‌اند.

 

*پایان پخش سریال گاندو۲ بصورت نیمه کاره باعث شکل گرفتن دوقطبی دیگری بین چهره‌های دولتی و مخالفان دولت شد که مسئولان اجرایی را به اعمال فشار بر صداوسیما متهم می‌کنند.

 

*یکی از وکلای مدافع «حمید صفت» خواننده رپ ایرانی از صدور و ابلاغ حکم قصاص موکل خود یعنی اعدام از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.

 

*روزنامه کیهان دیروز دو سلبریتی داخلی و خارج‌نشین یعنی «پرستو صالحی» و «گلشیفته فراهانی» را به خاطر انتقاد از سند ۲۵ ساله ایران و چین هدف قرار داد.

 

 

*کف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۵۰ درصد افزایش یافته و قرار است حقوق آنها  ۴ میلیون تومان شود.

 

*به گزارش ایران مامن، با وجود تزریق واکسن، تست کرونای رییس جمهوری آرژانتین مثبت شد تا بار دیگر میزان اثربخشی واکسن کرونا در میان کاربران فضای مجازی محل بحث قرار گیرد.

 

*«علیرضا زالی» رییس ستاد مبارزه با کرونا تهران از بسته شدن کلیه اماکن عمومی به دلیل شیوع و اوج گیری پیک چهارم کرونا در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات