تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 11:52
کد خبر : 6969

تلویزیون در صدر حاشیه‌سازی

تلویزیون در صدر حاشیه‌سازی

*به گزارش ایران مامن، تولیدات سیمای جمهوری اسلامی به نحوی است که حواشی مربوط به آن مکررا هدف توجهات و انتقادات مجازی قرار می‌گیرد. طی ۲۴ساعت گذشته دلیل تاخیر در پخش قسمت ماقبل آخر سریال پرطرفدار «نون خ۳»، حذف دیالوگ‌های بازیگران درباره مرحوم «محمدرضا شجریان» عنوان شد.   *همزمان، «خبر خوش» کارشناس فوتبالی دیدار پرسپولیس-

*به گزارش ایران مامن، تولیدات سیمای جمهوری اسلامی به نحوی است که حواشی مربوط به آن مکررا هدف توجهات و انتقادات مجازی قرار می‌گیرد. طی ۲۴ساعت گذشته دلیل تاخیر در پخش قسمت ماقبل آخر سریال پرطرفدار «نون خ۳»، حذف دیالوگ‌های بازیگران درباره مرحوم «محمدرضا شجریان» عنوان شد.

 

*همزمان، «خبر خوش» کارشناس فوتبالی دیدار پرسپولیس- پدیده «محمدرضا مهدوی» درباره تولد همسرش در برنامه زنده در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

 

*رسانه‌ها دیروز علت مرگ «آزاده نامداری» مجری سابق تلویزیون را مصرف بیش از ۱۰۰قرص اعصاب و روان عنوان کردند؛ خبری که البته خبرگزاری قوه قضاییه «میزان» آن را تکذیب کرد.

 

*فیلم اعتراضِ دیروزِ بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل ساختمان این سازمان در خیابان آزادی در فضای اینستاگرام وایرال شد.

 

 

*«اصغر عنابستانی» نماینده سبزوار که پارسال بخاطر سیلی زدن به سرباز راهور نامش بر سر زبان‌ها افتاد، دوباره گفته که از این سرباز به دلیل توهین شکایت کرده است؛ موضوعی که بار دیگر هشتگ عابد اکبری و سرباز راهور را در توئیتر داغ کرد.

 

*هشتگ‌های مربوط به سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، سریال گاندو۲ و هشتگ نه_به_جمهوری_اسلامی هنوز از ترندهای توئیتری محسوب می‌شود.

 

*موج جدید کرونا و قرمز شدن وضعیت کلان‌شهرهایی مثل تهران و اصفهان با موج انتقادات به ستاد ملی مقابله با کرونا، دولت و وزارت بهداشت همراه شده است. «طیبه سیاوشی» نماینده سابق مجلس، بی‌ثباتی در سیاستگذاری را عامل بروز  این مشکلات دانسته است.

 

*دبیر کل اتاق اصناف تهران می‌گوید: در وضعیت قرمز کرونا روزانه ۳ میلیون نفر بیکار می شوند.

 

*مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران از افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی‌ها از اول اردیبهشت خبر داد و اعلام کرد با تاکسیرانانی که در روزهای اخیر اقدام به افزایش کرایه‌ها کردند، برخورد قانونی خواهد شد.

 

*اظهارات «مصطفی میرسلیم» نماینده تهران در باره توافق ایران و چین و اقدام چینی‌ها در دور زدن دولت روحانی، بازتاب زیادی در رسانه های فارسی زبان خارجی داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات