تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 18:53
کد خبر : 7000

سوراخی روی کمربند باقی نمانده

سوراخی روی کمربند باقی نمانده

انتشار پول در سال‌های ۹۸و۹۹ که رئیس‌کل بانک مرکزی اخیرا به آن اذعان کرده، نسخه‌ای بود که برای گذران امور پیچیده شد و اکنون تبعاتش را در گرانی افساربریده نشان می‌دهد.   چهارم فروردین بود که رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت خطاب به وزاری صمت و جهاد کشاورزی گفت در این چهارماه بگذارید بازار

انتشار پول در سال‌های ۹۸و۹۹ که رئیس‌کل بانک مرکزی اخیرا به آن اذعان کرده، نسخه‌ای بود که برای گذران امور پیچیده شد و اکنون تبعاتش را در گرانی افساربریده نشان می‌دهد.

 

چهارم فروردین بود که رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت خطاب به وزاری صمت و جهاد کشاورزی گفت در این چهارماه بگذارید بازار ثباتی بگیرد که هر چقدر باید گران می‌شد در سال پیش گران شد.

 

با این حال، سال جدید هنوز شروع نشده موج گرانی‌ها به راه افتاده است. چند روز پیش، «رضا شیوا» رئیس شورای رقابت گرانی‌های ۱۴۰۰ را کلید زد و عنوان کرد قطعا در سه ماه نخست سال جدید قیمت خودروهای داخلی افزایش می یابد.

 

 

بعد از آن رسما اعلام شد کرایه تاکسی‌ها ۳۵ درصد و بلیت مترو ۲۵ درصد زیاد می‌شود.

 

به گزارش ایران مامن، قیمت لبنیات برای چندمین بار طی یک سال گذشته جهش یافت و افزایش بهای انواع ماست در صدر این موارد قرار دارد. گرانی گوشت مرغ هم که راهکاری برای برچیده شدن صف‌ها بود ۲۲ درصد اعمال شد تا مردم مرغ را کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری کنند.

 

تازه‌ترین نرخ رسمی میوه و تره‌بار نیز از افزایش ۳۵ درصدی قیمت انواع میوه حکایت دارد. قرار است به قبوض آب و برق و … نیز ۷ درصد اضافه شود تا موج کرونای انگلیسی احساس تنهایی نکند.

 

در این شرایط که می‌گویند کمربندها را باید محکم بست، خیلی‌ها خرده طلا و سهام و … را فروخته‌اند و سوراخی روی کمربند باقی نمانده تا آن را سفت‌تر ببندند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات