تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 23:10
کد خبر : 7004

گره بازار چگونه باز می‌شود؟

گره بازار چگونه باز می‌شود؟

شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه ۱۷فروردین‎ماه۱۴۰۰ با کاهش نزدیک به ۲هزار واحدی در عدد یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد جای گرفت.   بعد از چندین روز بالاخره شاخص کل، کار خود را با رشد بیش از ۴هزار واحد آغاز کرد اما بعد از گذشت ساعتی از بازار، افزایش عرضه‌ها باعث شد تا رشد شاخص

شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه ۱۷فروردین‎ماه۱۴۰۰ با کاهش نزدیک به ۲هزار واحدی در عدد یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد جای گرفت.

 

بعد از چندین روز بالاخره شاخص کل، کار خود را با رشد بیش از ۴هزار واحد آغاز کرد اما بعد از گذشت ساعتی از بازار، افزایش عرضه‌ها باعث شد تا رشد شاخص متوقف و در پایان زمان معاملاتی باز هم با رنگ قرمز به کار خود پایان دهد.

 

نمادهای کچاد، شستا و شتران بیشترین تاثیر مثبت و نماد های تاپیکو، فولاد و وغدیر بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

 

به گزارش ایران مامن، گروه‌های فرآورده نفتی و خودرو بیشترین ارزش معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران را به خود اختصاص دادند.

 

سرمایه‌گذاران منتظر اخبار مربوط به مذاکرات در وین هستند؛ اخباری که می‌تواند تصمیم‌گیری‌ها و روند آتی اقتصاد را دستخوش تغییراتی ملموس قرار دهد.

 

نسبت ۲۶برابری ارزش صف‌های فروش به نسبت صف‌های خرید در کنار ارزش معاملات کمتر از ۷هزار میلیارد تومانی بورس و فرابورس به خوبی نتیجه اجرای دامنه نامتقارن را نمایش می‌دهد؛ تصمیمی که نه تنها مانع تصمیمات هیجانی و فشار فروش نشد بلکه سهامداران را دچار بلاتکلیفی ساخت و نشان داد گرهی که با دست باز می‌شود نباید با دندان گشود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات