تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 23:10
کد خبر : 7034

تلاش مطهری برای رئیس‌جمهور نشدن؛ مساله حجاب و آزادی در فضایی که شعارها بوی نان می‌دهد

تلاش مطهری برای رئیس‌جمهور نشدن؛ مساله حجاب و آزادی در فضایی که شعارها بوی نان می‌دهد

«علی مطهری» حرف‌هایی زده که به قول «محمدعلی ابطحی» رئیس‌دفتر دولت اصلاحات برای رئیس‌جمهور نشدن خوب است. مطهری می‌گوید به آزادی حجاب اصلا اعتقادی ندارد. این در حالی است که یکی از شیوه رای‌گیری در بسیاری از انتخابات، استفاده از شعارهای حمایت از حقوق زنان و آزادی بوده است؛ شعارهایی که سال‌ها خصوصا برای جوانترها

«علی مطهری» حرف‌هایی زده که به قول «محمدعلی ابطحی» رئیس‌دفتر دولت اصلاحات برای رئیس‌جمهور نشدن خوب است. مطهری می‌گوید به آزادی حجاب اصلا اعتقادی ندارد.

این در حالی است که یکی از شیوه رای‌گیری در بسیاری از انتخابات، استفاده از شعارهای حمایت از حقوق زنان و آزادی بوده است؛ شعارهایی که سال‌ها خصوصا برای جوانترها جذاب بود.

 

حتی «محمود احمدی‌نژاد» سال ۸۴ می‌گفت فکر می‌کنید مشکل مملکت مدل موی جوان‌ها است تا نشان دهد می‌شود از محدودیت‌ها فرصت ساخت.

 

از پیشگامان این شیوه «فائزه هاشمی» بود که سوار بر وعده دوچرخه‌سواری زنان جلب توجه می‌کرد زمانی که بعضی با حمله به گشت ارشاد خودی نشان می‌دادند.

 

علی‌اکبر ناطق نوری رئیس پیشین مجلس و کاندیدای انتخابات دوم خرداد ۷۶

 

به گزارش ایران مامن،  «علی‌اکبر ناطق نوری» در کتاب خاطراتش به حملاتی که دهه ۷۰ او را به‌عنوان نماد «ضدآزادی» هدف می‌گرفت، اشاره کرده و می‌گوید طوری در تبلیغات گوشه رینگ قرار گرفت که گویی طالبان است. ناطق نوری تبلیغات شدید را عاملی برای استبداد فکری عنوان کرد که مانع آزاداندیشی می‌شود.

 

حالا مطهری در شبکه اجتماعی کلاب هاوس حرف‌های جنجالی زده از تعدد زوجات و … که همواره حساسیت اجتماعی زیادی روی آن وجود دارد اما باز موضوعات مربوط به حجاب و آزادی را برجسته کرده‌است.

 

✍🏼امیر حمزه نژاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات