تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 11:56
کد خبر : 7174

خداحافظی سیدحسن با انتخابات و فرش قرمز برای سیدابراهیم

خداحافظی سیدحسن با انتخابات و فرش قرمز برای سیدابراهیم

*اعلام قطعی خودداری «سیدحسن خمینی» از نامزدی انتخابات ۱۴۰۰ که به گفته برادرش سید یاسر به صلاحدید رهبر انقلاب بوده مورد توجه سیاسیون در فضای مجازی قرار گرفت.   *به گزارش ایران مامن، در این باره اظهارنظرها متفاوت بوده از جمله «ساجده عرب سرخی» این تصمیم را ورود رهبری به انتخابات و جایگاه رهبری را

*اعلام قطعی خودداری «سیدحسن خمینی» از نامزدی انتخابات ۱۴۰۰ که به گفته برادرش سید یاسر به صلاحدید رهبر انقلاب بوده مورد توجه سیاسیون در فضای مجازی قرار گرفت.

 

*به گزارش ایران مامن، در این باره اظهارنظرها متفاوت بوده از جمله «ساجده عرب سرخی» این تصمیم را ورود رهبری به انتخابات و جایگاه رهبری را بالاتر از حضور مستقیم در این عرصه عنوان کرد. در مقابل، «سیدمحمدعلی ابطحی» مشورت با رهبری پیش از ورود به عرصه انتخابات را رویه متعارف نامزدها خواند. «حمزه غالبی» عضو ستاد «میرحسین موسوی» هم این اتفاق را رویه سابق رهبری و نامزدها عنوان و ادعای هزینه برای رهبری را رد کرد.

 

 

*در جناح مقابل، «حسین شریعتمداری» از «سیدابراهیم رئیسی» به عنوان نامزد مورد حمایتش نام برد و وی را برند مبارزه با فساد خواند. علاوه بر مدیر مسئول کیهان، بسیار دیگر از اصولگرایان بر تلاششان برای آوردن رئیسی به انتخابات افزوده‌اند.

 

*اظهارات تازه «عبدالرضا داوری» مشاور سابق احمدی نژاد بسیار پربازتاب شده و حتی محوری مهم در رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی است. به گفته داوری، احمدی‌نژاد مترصد درگذشت رهبری و فروپاشی نظام است.

 

*کانال هواداری پرسپولیس در تلگرام، تحریم‌‌ها و لیست سیاه FATF  را عامل اصلی عدم دسترسی به پاداش ۷۰ میلیاردی این تیم دانست و خواستار رفع این چالش‌ها شد.

 

*روزنامه «نیویورک تایمز» در مصاحبه با مقامات اطلاعاتی آمریکایی و اسرائیلی مدعی شده دست کم ۹ ماه طول می کشد که روند غنی سازی بازیابی شود.

 

*در حالی که برخی مسئولان از بی‌اثر بودن واکسن‌های چینی سخن گفته‌اند، «تجارت نیوز» از فروش واکسن در بازار سیاه بین ۴۵ تا ۶۰ میلیون خبر داد. از سوی دیگر رئیس کل نظام پزشکی کشور گفته است: واکسن برکت با مشکل روبرو شده است.

 

*فتوای آیت الله «سیدعلی سیستانی» مبنی بر روزه نگرفتن کسانی که در دوران کرونا در معرض خطر قرار می‌گیرند، در فضای مجازی وایرال شد.

 

*صحبت های «گوهر خیراندیش» درباره روند آشنایی با مرحوم اسماعیل خانی و علاقه و مهارت اش در رقصیدن در اینستاگرام وایرال شد.

 

*تشکیل روم‌های متفاوت از سوی شاخ‌های مجازی مثل «ریحانه پارسا»، «پویان مختاری» و «امیر تتلو» در کلاب هاوس با استقبال نسبی مخاطبان این اپ نوظهور مواجه است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات