تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 18:12
کد خبر : 7183

مسیر تکراری!

مسیر تکراری!

شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه ۲۴ فروردین‎ماه با رشد بیش از ۱۸ هزار واحد در عدد یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد جای گرفت.   افزایش ۱.۵درصدی شاخص کل در روز جاری باعث شد سرانجام شاهد دومین روز معاملاتی سبز در سال ۱۴۰۰ باشیم. نمادهای فولاد، شستا و فملی بیشترین تاثیر مثبت و نماد های

شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه ۲۴ فروردین‎ماه با رشد بیش از ۱۸ هزار واحد در عدد یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد جای گرفت.

 

افزایش ۱.۵درصدی شاخص کل در روز جاری باعث شد سرانجام شاهد دومین روز معاملاتی سبز در سال ۱۴۰۰ باشیم. نمادهای فولاد، شستا و فملی بیشترین تاثیر مثبت و نماد های تاصیکو، کویر و وصندوق بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

 

به گزارش ایران مامن، گروه خودرویی به‌دلیل حجم معاملات قابل توجه نماد خساپا، بیشترین ارزش معاملات و حجم معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران را به خود اختصاص داد. نماد خساپا در روز جاری علی رغم منفی دنبال شدن معاملات ، حجم نزدیک به ۱.۵ میلیاردی را تجربه کرد.

 

۱۶۲ نماد مثبت در مقابل ۴۶۰ نماد منفی در بورس و فرابورس در بازار امروز و همچنین نسبت ۱۸ برابری ارزش صف‌های فروش به صف های خرید به خوبی ظرافت‌های فرمول شاخص کل را به نمایش گذاشته است.

 

در مجموع باید گفت، ایجاد جذابیت برای سهم‌های شاخص‌ساز و به تبع آن رشد شاخص کل، مسیری تکراری است که در سال گذشته چندین بار شاهد تبعات منفی آن بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات