تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 14:38
کد خبر : 7204

دومین ماه رمضان کرونایی و شیوه‌نامه مناسک

دومین ماه رمضان کرونایی و شیوه‌نامه مناسک

طی شبانه‌روز گذشته آمار قربانیان کووید ۱۹ از مرز ۳۰۰ تن گذشت.   با شروع ماه مبارک رمضان، وزیر بهداشت در نامه‌ای به معاونش ضمن گوشزد کردن برخی تجربیات نامطلوب پارسال، در باب شیوه‌نامه مناسک این ماه اعلام داشت: گرچه در شهرهای زرد و آبی با رعایت شیوه نامه‌ها برگزاری نماز و برگزاری مراسم احیا

طی شبانه‌روز گذشته آمار قربانیان کووید ۱۹ از مرز ۳۰۰ تن گذشت.

 

با شروع ماه مبارک رمضان، وزیر بهداشت در نامه‌ای به معاونش ضمن گوشزد کردن برخی تجربیات نامطلوب پارسال، در باب شیوه‌نامه مناسک این ماه اعلام داشت: گرچه در شهرهای زرد و آبی با رعایت شیوه نامه‌ها برگزاری نماز و برگزاری مراسم احیا بلامانع است مع‌الوصف می‌طلبد تا با تدوین شیوه نامه‌هایی برای برگزاری نمازهای یومیه ماه مبارک (یک وعده آن هم به مدت نیم ساعت) با حداقل نفرات و در فضای باز با رعایت حداکثر فاصله و ماسک و جانماز و سجاده اختصاصی در تمامی شهرها اجازه داده شود.

 

در این نامه آمده است: بدیهی است اگر شرایط شهری به شدت اضطراری و مشمول قرنطینه عمومی و عدم رفت و آمد قرار گرفت متفاوت عمل خواهد شد. در مورد شب‌های پرفیض قدر نیز مراسم احیا می‌تواند همچون سال گذشته با رعایت فاصله و تعداد محدود در فضای مناسب و باز در تمامی شهرها حداکثر به مدت ۲ ساعت اجرا گردد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات