تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 15:14
کد خبر : 7207

مثلث کرونا، انتخابات و غنی‌سازی هسته‌ای

مثلث کرونا، انتخابات و غنی‌سازی هسته‌ای

*«محمدجواد ظریف» در اظهارنظر جدیدی در خصوص حضور در انتخابات گفت: نگرانی من از رای آوردن است نه رای نیاوردن.   *«سعید حجاریان» تئوریسن اصلاح‌طلبان در اینستاگرام نوشت: پس از مدت‌ها موفق به صحبت با میرحسین موسوی شدم، آنها پیشنهاد واکسن را تا زمان اتمام واکسیناسیون همه زندانیان رد کردند.   *در پی انصراف «سیدحسن

*«محمدجواد ظریف» در اظهارنظر جدیدی در خصوص حضور در انتخابات گفت: نگرانی من از رای آوردن است نه رای نیاوردن.

 

*«سعید حجاریان» تئوریسن اصلاح‌طلبان در اینستاگرام نوشت: پس از مدت‌ها موفق به صحبت با میرحسین موسوی شدم، آنها پیشنهاد واکسن را تا زمان اتمام واکسیناسیون همه زندانیان رد کردند.

 

*در پی انصراف «سیدحسن خمینی» از کاندیداتوری انتخابات ۱۴۰۰، خبرگزاری «فارس» نوشت: به جهت نداشتن سابقه اجرایی، وی امکان ثبت نام در انتخابات را نداشت.

 

*«فائزه هاشمی» در کلاب هاوس رکورد حضور در این شبکه اجتماعی را شکست. بخشی از اظهارات وی در میزگردی که برگزارکننده آن سایت «انتخاب» بود به «محمود احمدی نژاد» و پیشنهاد معاون اولی وی به فائزه برای انتخابات ۱۴۰۰ اختصاص داشت.

 

 

*با گذشت سه روز از حادثه نطنز، واکنش‌ها به این اقدام اسرائیلی‌ها ادامه دارد. «حشمت فلاحت پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفته حادثه نتیجه بی کفایتی بخش امنیت تاسیسات است. در همین حال، «علی ربیعی» سخنگوی دولت حادثه نطنز را نشانه شکست دشمن و موفقیت در مذاکرات عنوان کرده است.

 

*با وجود اینکه شبکه‌های اسرائیلی و برخی مقامات امنیتی آمریکا از آسیب جدی سانتریفیوژهای نطنز خبر داده‌اند و «علیرضا زاکانی» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس هم نظر آن‌ها را تایید کرده، دیروز «سیدعباس عراقچی» از آغاز غنی‌سازی ۶۰درصدی خبر داد. این اعلام در کنار انتشار خبر حمله به کشتی اسرائیلی در آب‌های امارات دیروز عصر فجازی مجازی را تکان داد.

 

*به گزارش ایران مامن، در پاسخ به اعتراضات مکرر وزیر بهداشت، روزنامه «سازندگی» در تیتر یک صفحه اول خود او را «وزیر نارضایتی» نامید. پیش از آن، «سعید نمکی» گفته بود: ۴۵ روزه واکسن هر جهشی را می سازیم.

 

*«وحید یامین پور» به عنوان چهره برتر هنر انقلاب در سال ۹۹ انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات