تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1400 - 12:44
کد خبر : 7229

تازه‌ترین ادعا و کری‌خوانی‌های سیاسیون

تازه‌ترین ادعا و کری‌خوانی‌های سیاسیون

*طی شبانه‌روزی که گذشت هشتگ‌های ما_منتظر_انتخاباتیم، فایزه_هاشمی، نطنز، نه_به_جمهوری_اسلامی در توئیتر فارسی ترند شد. در همین حال، بیانات دیروز رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای هم پربازخورد شد و بسیاری آن را مثبت برآورد کردند.   *واکنش‌ها به سخنان جنجالی فائزه هاشمی در توئیتر ادامه دارد اما جالب اینکه بر اساس اطلاعات داده کاوی‌ها، عمده این واکنش‌ها

*طی شبانه‌روزی که گذشت هشتگ‌های ما_منتظر_انتخاباتیم، فایزه_هاشمی، نطنز، نه_به_جمهوری_اسلامی در توئیتر فارسی ترند شد. در همین حال، بیانات دیروز رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای هم پربازخورد شد و بسیاری آن را مثبت برآورد کردند.

 

*واکنش‌ها به سخنان جنجالی فائزه هاشمی در توئیتر ادامه دارد اما جالب اینکه بر اساس اطلاعات داده کاوی‌ها، عمده این واکنش‌ها اغلب انتقادی و مربوط به طیف براندازها بوده است.

 

*دعوای شدید مجری با کارشناس برنامه گفتگوی خبری شبکه۲ درباره عملکرد دولت در اینستاگرام وایرال شد.

 

 

*روزنامه «سازندگی» متعلق به حزب کارگزاران، انصراف «سیدحسن خمینی» را باعث گرایش بیشتر اصلاح‌طلبان به نامزدی «محمدجواد ظریف» عنوان کرد.

 

*«محمد غرضی» نامزد انتخابات۱۴۰۰ مدعی شده رییس جمهور شوم، نرخ تورم را به صفر می رسانم. «عزت الله ضرغامی» هم گفته اگر رییس جمهور شوم، خلاف هر کاری که روحانی کرد انجام می دهم.

 

*در ادامه انتقادات به وزیر بهداشت، «محمود واعظی» رئیس دفتر روحانی در واکنش به گلایه های «سعید نمکی» گفت: مردم ریاکاری را تشخیص می دهند.

 

*سخنان «علی جدی» نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس در خصوص عدم اجازه ورود خودروهای خارجی به کشور مورد توجه و بازتاب رسانه های فارسی زبان خارجی قرار گرفت.

 

*کری خوانی جدید «محمدجواد آذری جهرمی» در اینستاگرام با واکنش دوباره کاربران روبرو شد، جهرمی در استوری نوشت: می‌پرسید  عکس‌العمل ام به گل طارمی به چلسی چیه؟ راستش این چیزها دیگر برای پرسپولیسی ها عادیه.

 

*استوری داماد خانواده «علی انصاریان» که گفته از اول بیماری می‌دانستیم فوت می‌کند نحوه و میزان غذا خوردن وی، در اینستاگرام وایرال شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات