تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1400 - 11:34
کد خبر : 7246

کرونا با زندگی ما چه کرد؟

کرونا با زندگی ما چه کرد؟

کرونا رنگی تازه روی زندگی همه ما پاشیده؛ از زرد و قرمز و نارنجی تا سیاه؛ هر چند رنگ سیاه تکذیب شده اما واقعیات تغییر قابل انکار نیست.   بیماری همه‌گیر باعث سبک زندگی جدیدی شده است. شیوع این بیماری از ووهان چین سبب شد تا خیلی چیزها دگرگون شود از جمله روابط انسان‌ها. ویروسی

کرونا رنگی تازه روی زندگی همه ما پاشیده؛ از زرد و قرمز و نارنجی تا سیاه؛ هر چند رنگ سیاه تکذیب شده اما واقعیات تغییر قابل انکار نیست.

 

بیماری همه‌گیر باعث سبک زندگی جدیدی شده است. شیوع این بیماری از ووهان چین سبب شد تا خیلی چیزها دگرگون شود از جمله روابط انسان‌ها. ویروسی که گفته می‌شد از خفاش به انسان منتقل شده آنقدر ناشناخته بود و هست که هنوز دانشمندان درباره منشاء آن شک و تردید دارند و اکثر اطلاعات گذشته درباره آن رد شده است.

 

 

تعداد جانباختگان ویروس وحشت حالا از آمار و ارقام جنگ‌های بزرگ بالاتر می‌رود. مثلا شمار آمریکایی‌های قربانی کرونا از تعداد سربازان کشته شده این کشور طی جنگ جهانی دوم فراتر رفته است.

 

کرونا غیر از تکان دادن اقتصاد، مشاغل و اوضاع جیب خانوارها، پوشش خاصی هم به وجود آورد و حالا ماسک جزو البسه ضروری بشر است.

 

 

همراه با افزایش سطح بهداشت در سراسر جهان، حالا سبکی از ارتباط بشری بر پایه ترس، واگرایی و احتیاط شکل گرفته که مورد توجه جامعه‌شناسان و دانشمندان علوم ارتباطات قرار گرفته است.

 

✍🏼 امیر حمزه نژاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات