تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1400 - 13:34
کد خبر : 7355

انتقاد زیباکلام از رسانه خارجی، تحسین گوگوش از کارگردان داخلی

انتقاد زیباکلام از رسانه خارجی، تحسین گوگوش از کارگردان داخلی

*سه شرط  محمدباقر قالیباف برای حضور در رقابت‌های ریاست جمهوری با واکنش فعالان سیاسی در فضای کلاب هاوس و توییتر روبرو شد؛ سه‌شرطی که البته مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران آن را تکذیب کرده است.   *تعطیلی دو هفته‌ای مجلس بخاطر کرونا مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. آنها بار دیگر هشتگ

*سه شرط  محمدباقر قالیباف برای حضور در رقابت‌های ریاست جمهوری با واکنش فعالان سیاسی در فضای کلاب هاوس و توییتر روبرو شد؛ سه‌شرطی که البته مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران آن را تکذیب کرده است.

 

*تعطیلی دو هفته‌ای مجلس بخاطر کرونا مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. آنها بار دیگر هشتگ #تعطیلی_سراسری را در توییتر داغ کردند.

 

*به گزارش ایران مامن، هشتگ‌های قومیتی اصفهان حماسه ساز، ایلام سربلند و آذربایجان غیرتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در توییتر فارسی ترند شد.

 

*اظهارات سخنگوی وزارت خارجه مبنی بر استقبال ایران از مذاکره با عربستان، با واکنش‌های منفی و مثبت کاربران در فضای مجازی مواجه شد.

 

*در پی درز خبر‌های اولیه و مثبت از مذاکرات، قیمت دلار و سکه افت کرد. وزیر مسکن هم دیروز از ترکیدن حباب مسکن در آینده نزدیک خبر داد.

 

*صادق زیباکلام در توییتر و اینستاگرام از ایران اینترنشنال به جهت پوشش دروغ صحبت‌هایش انتقاد کرد و نوشت: اینترنشنال رکورد صداقت خبررسانی ۲۰ و سی را شکست.

 

*در اظهارنظری عجیب، گوگوش بازیگر و خواننده لس آنجلسی از فیلم شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار تمجید و آن را دارای بینش زنانه خواند.

 

*در حالی که تکذیبیه‌ها علیه خبر خودکشی روزانه ۸۴ نفر در تهران در فضای مجازی و کلاب هاوس ادامه دارد، دیروز یک روانشناس اجتماعی  از اقدام به خودکشی روزانه ۲۵۰ نفر در پایتخت خبر داد.

 

*در پی انتشار خبر ازدواج سارا منجزی بازیگر و علی علیزاده خواننده در شبکه اینستاگرام، منجزی ضمن تکذیب این خبر، آشنایی با علیزاده را صرفا کاری و به عنوان طراح لباس وی اعلام کرد.

 

*کلیپ تقطیع شده سخنان علی دایی درباره عباس بوعذار و شجاع علیزاده در نشست خبری چند سال پیش، در اینستاگرام وایرال شد و تاکنون ده‌ها کلیپ میکس از آن ساخته شده است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات