تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 13:53
کد خبر : 7387

واکسن چینی می‌کُشد یا شفا می‌دهد؟

واکسن چینی می‌کُشد یا شفا می‌دهد؟

با پایان فروردین‌ماه، رقم هولناک افزایش ۴۰۰ درصدی جانباختگان کرونا طی یک ماه به ثبت رسید تا آژیر خطر اپیدمی گوشخراش‌تر از همیشه باشد.   درآمیختن این آمار با اخبار ضدونقیض درباره نحوه و زمان واکسیناسیون و مسائلی مثل پولی یا رایگان بودن آن بر نگرانی‌ها دامن می‌زند.   به گزارش ایران مامن، در آخرین

با پایان فروردین‌ماه، رقم هولناک افزایش ۴۰۰ درصدی جانباختگان کرونا طی یک ماه به ثبت رسید تا آژیر خطر اپیدمی گوشخراش‌تر از همیشه باشد.

 

درآمیختن این آمار با اخبار ضدونقیض درباره نحوه و زمان واکسیناسیون و مسائلی مثل پولی یا رایگان بودن آن بر نگرانی‌ها دامن می‌زند.

 

به گزارش ایران مامن، در آخرین اظهارنظر، مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفته دولت باید رایگان مردم را واکسینه کند و اینکه پولدارها واکسن کرونا بزنند و کم‌درآمدهای آسیب‌پذیر جان بدهند در پاندمی جواب نمی‌دهد.

 

در موج چهارم، نام فوتبالیست‌های سابق مثل «محمد نصرتی» و «بهنام ابوالقاسم‌پور» در میان مبتلایان اخیر به چشم می‌خورد ضمن اینکه رسانه‌ها از ابتلای وزیر اطلاعات هم به کرونا خبر دادند.

 

و اما خبر تکان دهنده شبانه‌روز گذشته این بود که دو پاکبان مشهدی پس از دریافت واکسن کرونا سینوفارم چینی جان خود را از دست دادند. رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرده فوت یک پاکبان به دلیل تصادف و دیگری همزمانی ابتلا به کرونا و تزریق واکسن بوده است.

 

تازه‌ترین خبر اینکه سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام داشت طبق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌ها ، تا پاییز امسال تمامی جمعیت بالای ۱۸ سال کشور علیه بیماری کرونا واکسن دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات