تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 13:42
کد خبر : 7409

صداوسیما؛ نچسب و ناسازگار

صداوسیما؛ نچسب و ناسازگار

*صداوسیما پرانتقادترین ایامش را طی چهار دهه اخیر سپری می‌کند. اگر بعد از انتخابات۸۸ فقط معترضان به نتایج، صداوسیما را رسانه دروغ خطاب می‌کردند حالا طیف‌های بیشتری به آن اعتراض دارند.   حمله به مذاکرات هسته‌ای، یورش به چهره‌هایی مثل ظریف، آنتن ندادن به روحانی و … باعث شده دولتی‌ها بشدت از صداوسیما شاکی باشند.

*صداوسیما پرانتقادترین ایامش را طی چهار دهه اخیر سپری می‌کند. اگر بعد از انتخابات۸۸ فقط معترضان به نتایج، صداوسیما را رسانه دروغ خطاب می‌کردند حالا طیف‌های بیشتری به آن اعتراض دارند.

 

حمله به مذاکرات هسته‌ای، یورش به چهره‌هایی مثل ظریف، آنتن ندادن به روحانی و … باعث شده دولتی‌ها بشدت از صداوسیما شاکی باشند. این در حالی است که صداوسیما بخاطر برهوت برنامه‌های جذاب در ماه رمضان و اقداماتی مثل توقیف پخش برنامه ویژه آستان قدس رضوی با نام «قرار سحر» از سوی ارزشی‌ها هم با انتقادات زیادی مواجه است.

 

 

*این روزها یکی از مهمترین محورهای انتقاد از دولت اعلام «واکسن پولی» است که از مینو محرز تا علی دایی به آن واکنش نشان داده‌اند.

 

*مجلسی‌ها هم به خاطر طرح جوان سازی جمعیت و محدود کردن #غربالگری_ژنتیکی اعتراض بسیاری از کاربران مجازی و حتی دولتی‌ها را برانگیخته‌اند.

 

*دیگر موضوع مورد توجه مجازی‌ها موضوع عوارض خروج از کشور است که برخی کانال‌ها به آن پرداخته‌اند.

 

*در شبانه روز اخیر ماجرای اتهامات آزار جنسی محسن نامجو ادامه یافت و حتی یکی از کاربران از شادمهر عقیلی به عنوان متهم جدید این دست اتهامات نام برد.

 

*فروپاشی سوپر لیگ اروپا هم در شبانه روز اخیر مورد توجه و دستمایه طنز مجازی‌ها قرار گرفت.

 

*وقوع انفجار در یکی از تاسیسات اسرائیل، تجمع اعتراضی برخی سهامداران بورس و نیز عده ای از کسبه پاساژ علاءالدین دیگر موضوعاتی بود که فیلم‌هایی از آن‌ها در فضای مجازی منتشر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات