تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 - 11:49
کد خبر : 7460

از گم شدن ۳میلیون تن فولاد تا پابرجایی کنکور

از گم شدن ۳میلیون تن فولاد تا پابرجایی کنکور

*در شرایطی که فضای مجازی هم مانند سطح جامعه در تب و تاب و هراس از کرونای هندی و وارسی اخبار و اطلاعات مربوط به آن است، اعلام برگزاری مراسم لیالی قدر بازتاب‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.   *عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از سرنوشت نامعلوم ۳ میلیون تن فولاد در

*در شرایطی که فضای مجازی هم مانند سطح جامعه در تب و تاب و هراس از کرونای هندی و وارسی اخبار و اطلاعات مربوط به آن است، اعلام برگزاری مراسم لیالی قدر بازتاب‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

 

*عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از سرنوشت نامعلوم ۳ میلیون تن فولاد در زنجیره تولید و صادرات خبر داده و گفته این رقم معادل حدود ۱۰ درصد فولاد کشور است.

 

*اعلام پابرجایی کنکور و تاثیرات غالبا منفی آن بر زندگی جوانان و خانواده‌ها از مسائل پربحث فضای مجازی است.

 

*نامه چند فعال چپگرای ایرانی به نمایندگان پارلمان سوئد که در آن نوشته‌اند مسیح علینژاد نماینده آنها نیست در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

 

*دور جدید تجمعات کشاورزان استان اصفهان در اعتراض به وضعیت حق‌آبه، در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.

 

 

*علی مطهری در تازه‌ترین سخنانش گفته حجاب اجباری آن چیزی است که طالبان انجام می‌داد و حجاب در ایران تقریبا اختیاری است و حالا اگر یکی هم روسری‌اش را برداشت، اشکالی ندارد.

 

*محسن رضایی گفته حضور در عرصه انتخابات برایم بی شباهت به انجام نکلیف دینی و میهنی نیست.

 

*سانسور جدید و عجیب صداوسیما بازهم خبرساز شد. در شبکه ایران کالا، دست‌های یکی از مهمان‌های زن برنامه به شکل عجیبی سانسور و در فضای مجازی با حواشی زیادی روبرو شد.

 

*به گزارش ایران مامن، اعلام مصادیق جدید مجرمانه محیط‌ زیستی، قایق‌سواری نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگر افغانستانی، حاشیه‌سازی‌های سوشا مکانی علیه پرسپولیس، اظهارات صادق خرازی درباره دعای سیدمحمد خاتمی برای رهبری و سخنان مشاور سابق احمدی نژاد درباره ارتباط نزدیک وی با عوامل قتل‌های زنجیره‌ای از دیگر موضوعات مورد توجه در فضای مجازی بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات