تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 7:00
کد خبر : 7532

دَوَران بن‌ سلمان

دَوَران بن‌ سلمان

محمد‌بن‌سلمان در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره جمهوری اسلامی اظهار امیدواری کرده تهران و ریاض روابط خوب و متمایزی برقرار کنند.   ابراز تمایل او جهت کامیابی و عبور ایران از سختی‌ها بلافاصله بعد از آن صورت می‌گیرد که راب مالی مسئول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده رایزنی‌های خوبی با کشورهای شورای همکاری خلیج

محمد‌بن‌سلمان در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره جمهوری اسلامی اظهار امیدواری کرده تهران و ریاض روابط خوب و متمایزی برقرار کنند.

 

ابراز تمایل او جهت کامیابی و عبور ایران از سختی‌ها بلافاصله بعد از آن صورت می‌گیرد که راب مالی مسئول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده رایزنی‌های خوبی با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره برجام صورت گرفته است.

 

 

به گزارش ایران مامن، این‌ها وقتی کنار تصویب طرح حمایت از مخالفان سعودی در کنگره آمریکا، وضع محدودیت‌های تازه فروش تسلیحات و گشایش مجدد پرونده جمال خاشفچی قرار می‌گیرد تنها یک معنا می‌یابد و آن فشار حداکثری بر آل‌سلمان برای همراهی با سیاست خاورمیانه‌ای دولت بایدن است؛ سیاستی که مهار و نه منکوب کردن جمهوری اسلامی را هدفگذاری کرده است.

 

ولیعهد سعودی در دی‌ماه ۹۵ گفت هیچ نقطه مشترکی برای مذاکره با تهران وجود ندارد و چند ماه بعد اظهار داشت جنگ را به داخل خاک ایران خواهد کشاند.

 

بن‌سلمان هرچند باز هم مدعی شده مشکل از رفتارهای منفی ایران است اما گویا مجبور است مسیر خود را از تل‌آویو جدا کرده و همراهی بیشتری با دولت دموکرات‌ها به خرج دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات