تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 23:07
کد خبر : 7548

رستم و چند دست اسلحه

رستم و چند دست اسلحه

رستم قاسمی که دیروز رسما اعلام کاندیداتوری کرد، در نشست خبری خود لوگوی خبرگزاری‌های مهر، میزان و راه دانا را جعل کرد تا یکی از خبرنگاران این رسانه‌ها عنوان دارد اعلام کاندیداتوری که با جعل شروع شود، خدا آخرش را بخیر کند.   قاسمی مدت‌ها است خواسته یا ناخواسته به تولید مستمر حاشیه روی آورده

رستم قاسمی که دیروز رسما اعلام کاندیداتوری کرد، در نشست خبری خود لوگوی خبرگزاری‌های مهر، میزان و راه دانا را جعل کرد تا یکی از خبرنگاران این رسانه‌ها عنوان دارد اعلام کاندیداتوری که با جعل شروع شود، خدا آخرش را بخیر کند.

 

قاسمی مدت‌ها است خواسته یا ناخواسته به تولید مستمر حاشیه روی آورده است؛ از مجادله با جهانگیری بر سر موضوع فروش نفت، انتشار شایعه ترورش از سوی اسرائیلی‌ها در لبنان و این اواخر اعلام مداخله ایران در جنگ یمن به نفع حوثی‌ها که هم وزارت خارجه آن را تکذیب کرد و هم مقام ارشد انصارالله که گفت باعث تحریک کشورهای عربی می‌شود.

 

 

قاسمی همچنین نشان داده علاقه زیادی به کسب آرا همه اقشار دارد؛ آنجا که گفته اول انقلاب مثل شهرام‌ها و بیژن‌ها اسمش را عوض نکرده تا علایق ایران‌دوستانه‌اش را به نمایش بگذارد.

 

دریادار پاسدار ۵۷ ساله که در فاصله سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بود و از آنجا به وزارت نفت احمدی‌نژاد رسید به رای طرفداران او هم چشم دوخته و گفته احمدی‌نژاد دغدغه مردم را داشت.

 

قاسمی که دوست دارد رای طرفداران رئیس‌جمهور نظامی را به دست آورد اعلام کرده به نفع هیچ کسی کنار نمی‌رود حتی تلویحا رئیسی. نکته جالب اینکه مدعی شده اگر یک سال بعد از رئیس جمهوری نتوانستم در اقتصاد و معیشت مردم گشایش ایجاد کنم کنار می‌رود؛ اظهاراتی که نشان می‌دهد سردار برای فتح خاکریز رقبا همه اسلحه‌ها را می‌آزماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات