تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 18:01
کد خبر : 7567

نتایج جدیدترین تحقیقات درباره دانشجویان چینی فعال در آمریکا

نتایج جدیدترین تحقیقات درباره دانشجویان چینی فعال در آمریکا

«روری تروکس» در رابطه با تعداد دانشجویان چینی حاضر در آمریکا تحقیقاتی انجام داده که حاوی نکات ارزشمندی است. بر اساس یافته‌های او سالانه ده ها هزار دانش آموخته چینی به آمریکا می آیند. در رشته های مرتبط با فناوری، ریاضی، علوم و مهندسی حدود ۴۱هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و ۳۶هزار شهروند چین در دانشگاه

«روری تروکس» در رابطه با تعداد دانشجویان چینی حاضر در آمریکا تحقیقاتی انجام داده که حاوی نکات ارزشمندی است. بر اساس یافته‌های او سالانه ده ها هزار دانش آموخته چینی به آمریکا می آیند. در رشته های مرتبط با فناوری، ریاضی، علوم و مهندسی حدود ۴۱هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و ۳۶هزار شهروند چین در دانشگاه های آمریکا مشغول تحصیل هستند.

 

به گزارش ایران مامن، این آمار بدین معنی است که ۱۶ درصد از فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی در آمریکا (رشته های مرتبط با علوم، فناوری، ریاضی و مهندسی) شهروند چین هستند. ضمن اینکه تقریبا اکثریت این دانشجویان یعنی ۹۰-۸۵ درصد نیز تلاش میکنند اقامت یا تابعیت آمریکا را کسب کنند. اطلاعاتی هم که توسط «کارولین واگنر» جمع آوری شده نشان می‌دهد دانشجویان چینی حاضر در دانشگاه های آمریکا برای سال ۲۰۱۷ حدودا ۱۴۱ هزار نفر در مقطع کارشناسی و ۱۲۵ هزار نفر برای دوره کارشناسی ارشد ثبت شده است.

 

اف.بی.آی اعلام کرده بیش از ۲ هزار پرونده تحقیقاتی در رابطه با دانشجویان چین در دست بررسی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات