تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 11:18
کد خبر : 7571

طنازی‌های انتخاباتی و انتقاد از بازی آمریکا در وین

طنازی‌های انتخاباتی و انتقاد از بازی آمریکا در وین

*در تازه‌ترین تحولات انتخاباتی، اعلام رسمی کاندیداتوری محسن رضایی واکنش‌های زیادی به ویژه از نوع طنز به دنبال داشت همچنان که وعده‌های انتخاباتی مصطفی تاجزاده را برخی کاربران با شعارهای انتخابات دانش‌آموزی مقایسه کرده‌اند. پست اخیر محمدباقر قالیباف در اینستاگرام با مضمون «مدد ز غیر تو ننگ است یا علی مدد» به اعلام تلویحی کاندیداتوری

*در تازه‌ترین تحولات انتخاباتی، اعلام رسمی کاندیداتوری محسن رضایی واکنش‌های زیادی به ویژه از نوع طنز به دنبال داشت همچنان که وعده‌های انتخاباتی مصطفی تاجزاده را برخی کاربران با شعارهای انتخابات دانش‌آموزی مقایسه کرده‌اند. پست اخیر محمدباقر قالیباف در اینستاگرام با مضمون «مدد ز غیر تو ننگ است یا علی مدد» به اعلام تلویحی کاندیداتوری وی تعبیر شد. سعید محمد هم از لزوم غنی‌سازی ۹۳درصدی سخن گفته است.

 

*اسحاق جهانگیری دیشب در کلاب هاوس برنامه داشت که قسمت‌های مختلف اظهاراتش مورد توجه قرار گرفت. او گفته تصمیم برای ارز۴۲۰۰ تومانی تصمیم سران قوا بود.

 

*پس از پیروزی استقلال بر تیم الشرطه عراق و صعود این تیم، بازیکنان و اعضای باشگاه استقلال شادی زاید الوصفی از خودشان به نمایش گذاشتند که بار دیگر بساط کُری‌خوانی با قرمزها را به راه انداخت .

*طیفی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از بازی جدید پلیس خوب و بد آمریکا در مذاکرات وین انتقاد کرده‌اند. آمریکایی ها گفته‌اند که بایدن تنها بخشی از تحریم‌ها را می‌تواند لغو کند و اغلب تحریم‌ها را کنگره باید لغو کند که این در حیطه اختیار کاخ سفید نیست.

 

*واکنش‌ها به فایل صوتی ظریف ادامه دارد. فواد ایزدی در صفحه اینستاگرامش از ‏انتشار کتاب خاطرات علی اصغر سلطانیه خبر داد و نوشت: این کتاب شرح زندگی متخصصی است که ثابت کرد می‌شود هم دیپلمات بود و هم انقلابی.  سعید جلیلی با اشاره به بخشی از فایل صوتی ظریف در توئیتی نوشت: قرار نیست به بهانه‌ یک توافق، کشور حتی اجازه‌ پرواز یک هواپیمای مسافربری از تهران به دمشق را هم نداشته باشد!

 

*بایدن در ۱۰۰ روز نخستِ ریاست جمهوری خود بیشترین درگیری را در حوزه داخلی و کرونا داشته و ۱۱ مصوبه کنگره را به‌عنوان قانون امضا کرده، با ۴۱ دستور اجرایی بیشترین میزان دستور اجرایی را در مقایسه با روسای جمهور دوران جدید آمریکا صادر کرده، با ۲۶ رهبر جهان تلفنی مکالمه داشته و در مقایسه با ۴۶۴ توئیت ترامپ در این مدت، صرفاً ۱۹ توئیت داشته است.

 

*کلیپی از شنای صد مهاجر مراکشی برای رسیدن به اسپانیا بسیاری را بهت زده کرده است. این افراد در میان موج‌های بلند سعی کردند به کشور اسپانیا برسند. اخیرا عکسی از کوله پناهجویانی که در دریا غرق شده اند منتشر شده که هر کدام نشان از آرزوهای برباد رفته دارد.

*به گزارش ایران مامن، تولید اسپری ایرانی ضدکرونا، سخنان تازه محمد غرضی درباره سکونت ۵هزارنفر از فرزندان مسئولان در آمریکا، ادعای گاردین درباره آزار جنسی و شکنجه روانی زنان زندانی ایرانی، مرگ ۴۵ اسرائیلی در مراسم مذهبی و … از دیگر کانون های توجه مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات