تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 14:09
کد خبر : 7589

سوغات وحشت از آفریقای جنوبی

سوغات وحشت از آفریقای جنوبی

«میزان مراعت پروتکل‌ها از سوی مردم پایین است»؛ این را سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا گفته و روی سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها انگشت گذاشته است.   رئیس جمهوری هم امروز اظهار داشته ۶۱ درصد مردم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و ۳۹ درصد بقیه خطرناک است. به گفته روحانی مراسم شب قدر مستحب است اما رعایت پروتکل‌ها

«میزان مراعت پروتکل‌ها از سوی مردم پایین است»؛ این را سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا گفته و روی سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها انگشت گذاشته است.

 

رئیس جمهوری هم امروز اظهار داشته ۶۱ درصد مردم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و ۳۹ درصد بقیه خطرناک است. به گفته روحانی مراسم شب قدر مستحب است اما رعایت پروتکل‌ها واجب.

 

از دیگر اخبار مربوط به کرونا اظهارات سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا است که اظهار داشته روند بیماری در ۱۵ استان نزولی شده، ۱۰ استان در اوج اپیدمی و ۶ استان رو به اوج قرار دارند. همچنین ۸۰ درصد موارد شناسایی شده کووید۱۹ کرونای انگلیسی است.

 

به گزارش ایران مامن، همچنین رسانه‌ها گزارش داده‌اند خطرناک‌ترین جهش کرونا مربوط به نوع آفریقای جنوبی است که در نواحی جنوبی کشور دیده شده و اثر واکسن‌ها روی آن ۱۰ تا ۱۵ درصد است.

 

همزمان با اعلام لغو مجدد طرح ترافیک پایتخت تا پایان هفته جاری، رئیس انستیتو پاستور به رسانه‌ها گفته این مرکز از خردادماه ماهیانه یک میلیون دوز واکسن تولید خواهد کرد.

 

امروز یازدهم اردیبهشت ماه شمار قربانیان کرونا به ۳۳۲ و مبتلایان به ۱۷۰۸۰ نفر رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات