تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 12:48
کد خبر : 7606

روبیکا بجای کلاب هاوس، نگرانی از حضوری شدن امتحانات و پرونده تجاوز سینماگران

روبیکا بجای کلاب هاوس، نگرانی از حضوری شدن امتحانات و پرونده تجاوز سینماگران

*برخی رسانه‌های خارجی از پیشرفت مذاکرات هسته‌ای وین گزارش می‌دهند. آسوشیتدپرس عنوان کرده فقط چند قدم تا پایان تحریم‌های ایران مانده است و بلومبرگ نیز مدعی شده ایران و آمریکا در مورد برداشتن تحریم افراد حقیقی ایرانی به توافق رسیده‌اند.   *وزیر امور خارجه در فضای مجازی نوشت: عرایض بنده ذره‌ای از عظمت شهید سلیمانی

*برخی رسانه‌های خارجی از پیشرفت مذاکرات هسته‌ای وین گزارش می‌دهند. آسوشیتدپرس عنوان کرده فقط چند قدم تا پایان تحریم‌های ایران مانده است و بلومبرگ نیز مدعی شده ایران و آمریکا در مورد برداشتن تحریم افراد حقیقی ایرانی به توافق رسیده‌اند.

 

*وزیر امور خارجه در فضای مجازی نوشت: عرایض بنده ذره‌ای از عظمت شهید سلیمانی و نقش بی‌بدیل او در بازآفرینی امنیت ایران، منطقه و جهان نمی‌کاهد اگر می‌دانستم جمله‌ای از آن انتشار پیدا می‌کند، حتما چون گذشته آن را بر زبان نمی‌آوردم.

 

*پس از اظهارات اسحاق جهانگیری و محمدجواد آذری جهرمی در کلاب هاوس مبنی بر حمایت از آزادی این شبکه اجتماعی دیوان عدالت اداری به سود اخلال کنندگان در کلاب هاوس رای داد و همزمان اتاق گفت‌وگوی روبیکا راه‌اندازی شد؛ رخدادی که باعث شد بی‌عملی دولت با انتقادات زیادی مواجه شود.

 

*برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از برگزاری حضوری امتحانات نهایی دانش آموزان گلایه کرده و پرسیده‌اند در این شرایط چرا پدر و مادرها باید با استرس فرزندان خود را به سر جلسه امتحان بفرستند و درحالی که بسیاری از کسب و کارها تعطیل است.

*کری‌خوانی سرخابی در فضای مجازی ادامه دارد. برخی از هواداران استقلال در فضای مجازی با علی پروین اسطوره پرسپولیسی‌ها شوخی کرده و با انتشار عکسی از او و جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا نوشتند دست علی پروین هم به جام قهرمانی آسیا خورده است!

 

*چک‌ها تا ۲۰ اردیبهشت برگشت نمی‌خورند. معاون اقتصادی رئیس جمهوری در این زمینه گفت: ستادملی کرونا به این تصویب رسید که برای بازه‌ای از اول اردیبهشت تا بیستم این ماه، تنفسی به مبادلات با چک دهد و بانکها و موسسات اعتباری از صدور گواهی عدم پرداخت چک اجتناب کنند.

 

*نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: قیمت‌هایی که اکنون در فضای مجازی وجود دارد ساختگی بوده و دلالان نرخ‌ها را تعیین می‌کنند. تقریبا یک ماه است که تمام نمایشگاه‌داران خودرو و مراکز تعویض پلاک تعطیل هستند و هیچ خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد. تا‌ زمانی که معاملات صورت نگیرد نمی‌توانیم قیمتی برای خودرو اعلام کنیم و تا‌ زمان بازگشایی مغازه‌ها باید صبر کنیم.

 

*جمال خندان مشاور حقوقی «خانه سینما» در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده در زمینه تجاوز صورت گرفته از سوی سینماگران در فضای مجازی، پیگیری حقوقی را به طرح رسمی شکایت منوط دانست. وی در پاسخ به این پرسش که چرا این ادعاها تنها در فضای مجازی مطرح می‌شود و شکایت رسمی به مراجع قضایی یا شورای صیانت خانه سینما ارائه نمی‌شود، توضیح داد: صرف نظر از صحت و سقم این ادعاها، شاید چون مدعی‌ها می‌دانند معمولاً اثبات چنین اتهام‌هایی در مراجع رسمی سخت است.

 

*یک کاربر توئیتر نوشت: سه تا از هشتگ های ترند شده در لبنان مربوط به شادی از حادثه برای صهیونیستهاست. اسرائیلیها حسابی از این شادی لبنانی ها خشمگین شده اند.

 

*به گزارش ایران مامن، پست‌ها و پیام‌های اعتراضی و انتقادی به مناسبت روز کارگر، اظهارات احمدی نژاد درباره اقدام قطر برای پرداخت ۵۷ میلیون دلار برای آزادی ۵۷ سپاهی در سوریه، ادعای جدید جواد کریمی قدوسی درباره خط دادن سرویس جاسوسی بریتانیا به روحانی از طریق خواهرزاده رئیس جمهوری و … از دیگر موضوعات مطرح در فضای مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات