تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 - 20:03
کد خبر : 7660

فضای انتخابات چرا هنوز شفاف نیست؟

فضای انتخابات چرا هنوز شفاف نیست؟

انتخابات سیزدهم ریاست‌جمهوری ۲۸خرداد برگزار می‌شود؛ یعنی تنها ۶ هفته به انتخابات مانده و سئوال اینجا است؛ چرا فضای رقابت‌ها اینقدر مبهم است.   اغلب کاندیداها در حال فعالیتند، مدت‌ها است ستادهایی در نقاط مختلف کشور دارند و به عبارتی «چراغ خاموش و موتور روشن» حرکت می‌کنند.   تجربیات انتخاباتی می‌گوید با اعلام کاندیداتوری امکان

انتخابات سیزدهم ریاست‌جمهوری ۲۸خرداد برگزار می‌شود؛ یعنی تنها ۶ هفته به انتخابات مانده و سئوال اینجا است؛ چرا فضای رقابت‌ها اینقدر مبهم است.

 

اغلب کاندیداها در حال فعالیتند، مدت‌ها است ستادهایی در نقاط مختلف کشور دارند و به عبارتی «چراغ خاموش و موتور روشن» حرکت می‌کنند.

 

تجربیات انتخاباتی می‌گوید با اعلام کاندیداتوری امکان تخریب از سوی رقبا بالا می‌رود و پس از نامزدی مجوز تبلیغات منفی علیه فرد صادر می‌شود.

نحوه آمدن کاندیداها ممکن است در سرنوشت انتخابات به شدت تاثیرگذار باشد. برخی نامزدها قصد دارند در دقایق آخر پا در عرصه رقابت بگذارند و نمودی «استر گونه» (افسانه استر) داشته باشند تا بیشتر به چشم مردم نمایان شود.

 

به همین خاطر است که به گفته ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا، عقل حکم می‌کند رای‌آورترین نامزد این جریان یعنی سیدابراهیم رئیسی هم لحظات آخر اعلام کاندیداتوری کند چون بداخلاقی‌های سیاسی هست که فضای مجازی به آن کمک می‌کند و نباید نقش رسانه‌های خارجی را هم نادیده گرفت.

 

✍✍✍ امیر حمزه نژاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات