تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 20:51
کد خبر : 7681

امیدواری در بازار سرمایه برخلاف بازارهای رقیب

امیدواری در بازار سرمایه برخلاف بازارهای رقیب

بازار سرمایه بر خلاف سایر بازارهای امروز ریزش نداشت. به موازات حرکت دلار در کانال ۲۰ هزار تومانی و قرار گرفتن قیمت سکه در پایین‌ترین میزان ۶ماه گذشته، شاخص کل بورس با رشد ناچیز ۰.۴۵ درصدی، روی عدد یک میلیون و ۱۷۲ هزار واحد جای گرفت.   به گزارش ایران مامن، در شرایطی که امروز

بازار سرمایه بر خلاف سایر بازارهای امروز ریزش نداشت. به موازات حرکت دلار در کانال ۲۰ هزار تومانی و قرار گرفتن قیمت سکه در پایین‌ترین میزان ۶ماه گذشته، شاخص کل بورس با رشد ناچیز ۰.۴۵ درصدی، روی عدد یک میلیون و ۱۷۲ هزار واحد جای گرفت.

 

به گزارش ایران مامن، در شرایطی که امروز برخی رسانه‌ها از کاهش ۱۵ درصدی برخی خودروهای خارجی و انتظار برای کاهش بیشتر خبر دادند، بسیاری چشم به تصمیم هفته آینده مجلس برای عرضه خودرو در بورس دوخته‌اند؛ تصمیمی که می‌تواند دو بازار را از خود متاثر سازد.

 

و اما با وجود ریزش قیمت دلار برخی کارشناسان می‌گویند بورس دیگر شاهد افت چشمگیری نخواهد بود و در حال حاضر هیچ شاخصه‌ای مبنی بر ریزش و سقوط بازار وجود ندارد ضمن اینکه نشست سران قوا در روزهای منتهی به انتخابات ممکن است اوضاع بازار سرمایه را تا حدی به سمت مثبت شدن سوق دهد.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات