تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 12:21
کد خبر : 7691

آشفته‌بازار خدمات؛ حتما دستمزدها را قبل از شروع کار طی کنید

آشفته‌بازار خدمات؛ حتما دستمزدها را قبل از شروع کار طی کنید

تورم بی‌حساب‌وکتاب، آشفتگی بازارها و نبود حداقلی از ثبات در چشم‌انداز اقتصادی کشور نمودی از یک بی‌نظمی و آنارشی منظم است. در این شرایط بسیاری از مردم و فعالان اقتصادی چشم به مذاکرات وین دوخته‌اند تا شاید از خارج مرزها فرجی حاصل شود.   در این اوضاع نابسامان، یکی از بی‌حساب‌ترین مخارج خانوارها مربوط به

تورم بی‌حساب‌وکتاب، آشفتگی بازارها و نبود حداقلی از ثبات در چشم‌انداز اقتصادی کشور نمودی از یک بی‌نظمی و آنارشی منظم است. در این شرایط بسیاری از مردم و فعالان اقتصادی چشم به مذاکرات وین دوخته‌اند تا شاید از خارج مرزها فرجی حاصل شود.

 

در این اوضاع نابسامان، یکی از بی‌حساب‌ترین مخارج خانوارها مربوط به هزینه‌های خدماتی نظیر تعمیر لوازم دیجیتال، خودرو و … تا ابزار و لوازم خانه است.

 

م. افلاکی به ایران مامن گفته است طی روزهای اخیر تنها برای تزریق سرم و چند آمپول به زوج بیمار سالمند کرونایی هر بار مبالغی بین ۴۰۰ تا یک میلیون و چهارصد هزار تومان پرداخته‌است.

 

در فضایی که عملا تعرفه‌ای برای خدمات مختلف وجود ندارد، تنها در یک خیابان در منطقه ۱۸ تهران، سرویس‌کارهای پکیج حرارتی مبالغی بین ۶۰۰ تا ۹۵۰ هزارتومان برای هر دوره سرویس مطالبه کرده‌اند.

در این فضا دو نکته‌ی ضروری طی کردن دستمزد از ابتدای کار و نیز دریافت فاکتور بابت حق‌العمل و لوازم مورد نیاز برای تعمیر یا ارائه خدمات است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات