تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 18:05
کد خبر : 7698

از پرونده سنگین سیف تا افشاگری تازه علیه احمدی نژاد

از پرونده سنگین سیف تا افشاگری تازه علیه احمدی نژاد

*اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری که گفته تحریم‌ها شکسته شده از پربازتاب‌ترین موضوعاتی بود که واکنش‌های زیادی به همراه داشت. به گفته روحانی باید متحد باشیم تا بزودی تحریم‌ها برداشته شود.   *کیفرخواست پرونده ولی الله سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی از دیگر موضوعات مهم شبانه‌روز گذشته بود. بنابر اعلام دادستان تهران، سیف به‌دلیل بر ترک

*اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری که گفته تحریم‌ها شکسته شده از پربازتاب‌ترین موضوعاتی بود که واکنش‌های زیادی به همراه داشت. به گفته روحانی باید متحد باشیم تا بزودی تحریم‌ها برداشته شود.

 

*کیفرخواست پرونده ولی الله سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی از دیگر موضوعات مهم شبانه‌روز گذشته بود. بنابر اعلام دادستان تهران، سیف به‌دلیل بر ترک فعل‌ها و اخلال در نظام اقتصادی، ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار منابع ارزی و ۶۰ تن ذخایر طلا را تضییع کرده است.

 

*تصمیم اخیر شورای نگهبان در زمینه قانون انتخابات ریاست جمهوری از جمله تعیین محدود سنی ۴۰ تا ۷۵ سال برای داوطلبان و سوابق مدیریتی مورد نیاز برای قرار گرفتن در شمول رجل سیاسی انتقادات زیادی را به ویژه از سوی اصلاح‌طلبان به دنبال داشته و بسیاری از دولت خواسته‌اند زیر بار این قانون نرود.

 

*علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس مدعی شده احمدی نژاد پس از اعلام نتایج انتخابات ۸۸ خواستار دستگیری ۶۰۰ تن و سرکوب گسترده شده که رهبری با آن مخالفت کرده است. زاکانی همچنین گفته سیدابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری باید اذن رهبری را کسب کند.

 

*ماجرای دستکاری در ستون‌های بودجه ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد. علی خضریان گفته هیات رئیسه مجلس بخاطر این تناقضات باید پاسخگو باشد. خضریان مدعی است سقف بودجه در مجلس، حدود ۴۳۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

*به گزارش ایران مامن، انتقال مالکیت ساختمان فدراسیون فوتبال و پرسپولیس به شستا بخاطر بدهی، اعلام صفر شدن رشد جمعیت طی سال‌های آتی، پیشنهادات کاربران ارزشی برای راهپیمایی روز قدس، تنش‌زدایی در روابط ایران با عربستان و امارات و … از دیگر موضوعات مطرح در فضای مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات