تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 21:33
کد خبر : 7715

خبرسازی برجام و شورای نگهبان

خبرسازی برجام و شورای نگهبان

*کاربران فضای مجازی نیز مانند بسیاری از فعالان بازار به سرنوشت مذاکرات وین چشم‌دوخته‌اند؛ مذاکراتی که اخبار آن به شکل ملموسی نحوه گشایش بازارهای روز شنبه را مشخص می‌سازد.   *سیدعباس عراقچی مذاکره‌کننده ارشد ایران پس از مذاکرات امروز گفت که رسیدن به یک راه حل و احیای مجدد برجام نزد همه هیات‌های مذاکره‌کننده مشاهده

*کاربران فضای مجازی نیز مانند بسیاری از فعالان بازار به سرنوشت مذاکرات وین چشم‌دوخته‌اند؛ مذاکراتی که اخبار آن به شکل ملموسی نحوه گشایش بازارهای روز شنبه را مشخص می‌سازد.

 

*سیدعباس عراقچی مذاکره‌کننده ارشد ایران پس از مذاکرات امروز گفت که رسیدن به یک راه حل و احیای مجدد برجام نزد همه هیات‌های مذاکره‌کننده مشاهده شد. همچنین آمریکایی‌ها برای برگشت به برجام جدیت دارند و اعلام آمادگی کرده‌اند بخش اعظم تحریم‌ها را بردارند. در همین ارتباط سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران گفته مذاکرات به زیان مردم است و هرچند باعث کاهش نرخ دلار شده اما قیمت‌ها پایین نیامده است.

 

*اظهارات یکی از اعضای شورای نگهبان در شبانه‌روز گذشته خبرساز شد. طحان نظیف عضو حقوقدان گفته مصوبه شورای نگهبان در راستای شفافسازی و در دفاع از کاندیداهای واقعی در برابر کاندیداتوری‌های تفننی بوده است.

 

*عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان پیشنهاد کرده کسانی که قبلا رد صلاحیت شده‌اند مجددا ثبت نام نکنند. همچنین به گفته طحان نظیف اگر در مناظره‌ها بفهمیم کاندیدا صلاحیت ندارد، در مورد صلاحیتش تجدید نظر می‌کنیم.

 

*اظهارات دیشب پیروز حناچی در کلاب هاوس درباره ریخت‌وپاش و فساد تیم سابق مدیریت شهرداری تهران مورد توجه بسیاری در شبکه‌های مجازی قرار گرفت از جمله قسمتی که ساخت پل صدر در تهران را به فروش کلیه برای عمل زیبایی تشبیه کرد.

 

*به گزارش ایران مامن، پیدا شدن پیکر بی جان دو کارگر معدن زغال سنگ دامغان، اظهارات مجری صداوسیما درباره تاثیر مانتوی کوتاه و تنگ روی کاهش انگیزه ازدواج، اظهارنظر غلامحسین کرباسچی درباره خوب و بدهای کابینه روحانی، ائتلاف محسن رضایی با سعیدمحمد و رستم قاسمی و … از دیگر موضوعات مورد توجه در فضای مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات