تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 13:30
کد خبر : 7806

داغ‌ترین روز انتخابات

داغ‌ترین روز انتخابات

*تازه ترین سخنان رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت مشارکت بالا و نیز بی نظری در کاندیداتوری افراد، مورد توجه بسیاری از رسانه ها و فعالان سیاسی قرار گرفت.   *نگاه بسیاری از کاربران فضای مجازی هم مثل رسانه‌ها به خیابان فاطمی و وزارت کشور دوخته شده و تصاویر و مصاحبه‌های نامزدهای انتخابات، شبکه‌های اجتماعی را

*تازه ترین سخنان رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت مشارکت بالا و نیز بی نظری در کاندیداتوری افراد، مورد توجه بسیاری از رسانه ها و فعالان سیاسی قرار گرفت.

 

*نگاه بسیاری از کاربران فضای مجازی هم مثل رسانه‌ها به خیابان فاطمی و وزارت کشور دوخته شده و تصاویر و مصاحبه‌های نامزدهای انتخابات، شبکه‌های اجتماعی را پرکرده است. پس از ثبت نام دیروز سعید محمد و سردار دهقان، چهره‌هایی مثل رستم قاسمی و امیرحسین قاضی زاده هم ثبت نام کردند.

 

*جنجالی ترین ثبت نام امروز مربوط به محمود احمدی نژاد بود که تصاویر حضور وی در جمع هوادارانش، بالا رفتن از نرده و زد و خورد همراهان وی با کارمندان وزارت کشور به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

 

*ظریف هم طی شبانه روز گذشته خبر ساز بود. رسانه های اصولگرا خبر دیدار وی با سیدمحمد خاتمی و سیدحسن خمینی و دست رد بر سینه آنان برای پذیرفتن نامزدی انتخابات را منتشر کردند که البته چند رسانه هم به تکذیب آن پرداختند. ظریف همچنین رسما اعلام کرد نامزد نمی شود. اظهارات مجتبی ذوالنوری که گفته برخورد سختی در مجلس با وزیر امور خارجه صورت گرفته به طوری که نگران سکته کردن او بوده اند هم مورد توجه قرار گرفت.

 

*سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان از قطعی شدن حضور سیدابراهیم رئیسی در انتخابات خبر داد تا تب و تاب اصلاح طلبان و اصولگرایان بیشتر شود. حسین دهباشی سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی از رئیسی خواست در قوه قضائیه بماند. کارشناسان مطرح می کنند با آمدن رئیسی بسیاری از کاندیداهای اصولگرا به نفع وی کناره گیری می کنند.

 

*عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد گفته ماجرای دیدار خاتمی و جورج سورس که سال ها دستاویز رسانه هایی مثل کیهان بوده را او ساخته است.

 

*تصویر عزیز محمدی‌منش معلمی است که ۲۱ سال کوه به کوه به دنبال دانش‌آموز می‌گردد تا به آنان الفبای زندگی بیاموزد ، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است. این معلم لرستانی توانسته در مسیرهای سخت و خارج از نقشه تاکنون ۴۵۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل را باسواد کند.

 

*گروه‌های مقاومت فلسطینی شامگاه سه‌شنبه، خط لوله انتقال نفت از بندر ایلات به عسقلان را هدف حملات موشکی قرار دادند. یکی از مخازن سوخت صهیونیست‌ها در منطقه عسقلان نیز در حملات موشکی گروه‌های مقاومت هدف قرار گرفت. همزمان با انتشار گسترده تصاویر موشک‌های فلسطینی در آسمان اسرائیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا با انتقاد شدید از سیاست بایدن عنوان کرده است: جهان در دوره ریاست جمهوری جو بایدن خشونت بیشتر پیدا کرده است؛ چراکه ضعف او و حمایت نکردنش از اسرائیل منجر به حملات جدید به هم‌پیمانان ما می‌شود.

 

*کیمیا علیزاده تکواندوکار سابق ایران بود که پس از کشف حجاب و محدودیت دانستن آن، در قالب تیم پناهجویان روی شیاپچانگ رفت و البته بر طبق انتظارات، ناکامی تلخی را تجربه کرد تا ستاره المپیک ریو، در حسرت المپیک توکیو باقی بماند.

 

*حساب کاربری لیبانیران در توئیتی نوشت: بن سلمان از سال ۲۰۱۸ مادرش را در حبس خانگی نگه داشته، با مادران دیگران چه می کند؟!

 

*نماینده مرودشت در توئیتی توشت: ماجرای صوت ظریف عمق نشت اطلاعات در دولت را نشان داد. پس هیچ ضمانتی وجود ندارد که فیلم دوربین‌هایی که قرار بود طبق توافق با آژانس در اختیار ایران بماند از طریق همین مجاری نفوذ به دست صهیونیست‌ها نرسیده باشد.

 

*به گزارش ایران مامن، حذف یکی از فیلم های احمدی نژاد به دستور ساترا از آپارات، تیراندازی سهوی نیروی انتظامی به یک مادر و کودک بلوچ و جان باختن کودک و … از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات