تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 12:03
کد خبر : 7829

برگزاری نماز عید فطر و استارت دوباره احمدی‌نژاد

برگزاری نماز عید فطر و استارت دوباره احمدی‌نژاد

*با اعلام حلول ماه شوال در شامگاه چهارشنبه از سوی رهبر انقلاب، امروز نماز عید فطر در سراسر کشور برگزار شد. پیشتر هم عربستان روز پنجشنبه را عید اعلام کرده بود. با این حال، دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالی شیعیان در نجف امروز را آخرین روز ماه رمضان اعلام کرده است. همزمان با اعلام

*با اعلام حلول ماه شوال در شامگاه چهارشنبه از سوی رهبر انقلاب، امروز نماز عید فطر در سراسر کشور برگزار شد. پیشتر هم عربستان روز پنجشنبه را عید اعلام کرده بود. با این حال، دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالی شیعیان در نجف امروز را آخرین روز ماه رمضان اعلام کرده است. همزمان با اعلام میزان فطریه افراد از سوی مراجع مختلف، برخی صفحات اینستاگرام و کانال‌های تلگرام شماره حساب‌هایی را برای دریافت زکات فطریه اعلام کرده‌اند.

 

*تصاویری که از خیابان‌های نزدیک به وزارت کشور مخابره شده از تشدید تدابیر امنیتی حکایت دارد. گفته می‌شود طی امروز و فردا برخی چهره‌های سرشناس نظیر سیدابراهیم رئیسی و علی لاریجانی برای ثبت نام ریاست جمهوری به خیابان فاطمی خواهند رفت.

 

*نام نویسی دیروز محمود احمدی نژاد برای ریاست جمهوری و سخنان او که گفته در صورت رد صلاحیت انتخابات را تحریم می‌کند از مهمترین موضوعات مورد توجه شبکه‌های اجتماعی است. همزمان با سفر تبلیغاتی رئیس جمهور سابق به لارستان، سیداحمد خاتمی عضو فقیه شورای نگهبان عنوان داشته اگر افراد قانون را قبول ندارند چرا به صحنه می‌آیند؟ اینکه عده‌ای بگویند انتخابات را تحریم می‌کنیم یعنی نظام و قانون اساسی را قبول ندارند. همچنین سیداحمد علم الهدی اما جمعه مشهد گفته است آقایی که عربده می‌کشد که در انتخابات شرکت نمی‌کنم این یعنی در سرنوشتت تصمیم‌گیرنده نیستی.

 

*بیانیه محمدرضا عارف در زمینه کنار کشیدن از انتخابات نیز امروز خبرساز شد. عارف تصریح کرده حضور اینجانب در این شرایط قطعا بر پیچیدگی انتخاب می‌افزاید و رقابت‌های درون جریان اصلاحات را به سمت واگرایی سوق خواهد داد و تجربه تلخ سال ۸۴ را تکرار خواهد کرد. با این حال دفتر معاون اول دولت اصلاحات اعلام کرده تصمیم قطعی وی شنبه اعلام می‌شود.

 

*مقامات صهیونیستی اعلام کرده اند تاکنون بیش از ۱۵۰۰ راکت از غزه به شهرهای اسرائیل پرتاب شده است. همچنین وزارت بهداشت غزه آمار شهدا را ۶۷ تن از جمله ۱۷ کودک و ۶ زن اعلام کرده است.

 

*به گزارش ایران مامن، بیانیه انتخاباتی دولت، اعلام سپاه در زمینه خنثی‌سازی عملیات تروریستی در ایلام، اظهارات ایلان ماسک صاحب کمپانی خودروی برقی تسلا در زمینه بیت کوین و سقوط این ارز دیجیتال از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی‌ها در شبانه روز گذشته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات